Netexpres eller Bredbånd?
Fra : Mads Larsen

Dato : 19-09-01 18:19

Jeg har længe tænkt på at få ADSL, men kunne ikke få det her. Jeg kan dog få
det i næste måned men kun hos TDC :(

Nå men jeg har så tænkt på om jeg skal vælge Bredbånd med ubegrændset
download (256) eller Netexpres (256). Det skal lige nævnes at jeg har ISDN i
forvejen. Jeg ville gerne have en Router i stedet for et adsl modem. Jeg
troede at man fik en router med når man købte NE? Er TDC gået væk fra NE2 og
tilbage til NE? Jeg har nemlig været inde på opasias og TDC side og der står
der at man får et adsl modem med når man køber NE. Jeg ved godt at man får
adsl modem med når man bestille bredbånd.

Hvad bliver det billigste når jeg har et almindeligt TDC abonnement samt
ISDN også hos TDC? Jeg ville som sagt helst have en router..

Mads Larsen

Fra : Bo Simonsen

Dato : 19-09-01 21:10

In article <3ba8d2f4$0$51413$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Mads
Larsen" <ozzie@2night.dk> wrote:

> [...]
> download (256) eller Netexpres (256). Det skal lige nævnes at jeg har
> ISDN i forvejen. Jeg ville gerne have en Router i stedet for et adsl

Med NE får du BÅDE en router og et adsl modem
med bredbånd får du kun et adsl modem.

Personligt ville jeg vælge bredbånd, du kan sagtens få mere end én
computer på, da der medfølger 2 dynamiske ip adresser, dvs der er til 2
computere, endvidere kan du vælge at købe flere dynamiske ip adresser.

Og bredbånd er også billigere, da priserne er inkluderet i tlf. abn. og
ikke som med netexpress hvor det ikke er.

/Bo

Fra : Tim Christensen

Dato : 19-09-01 21:57

"Bo Simonsen" <paltas@_nospam_geekworld.dk> wrote in message

> Med NE får du BÅDE en router og et adsl modem
> med bredbånd får du kun et adsl modem.

Man kan vælge mellem NE med router og NE uden router, det 14kr/måned dyrere
med router (ja det er noget nyt).

Mvh

Tim

Fra : Bo Simonsen

Dato : 22-09-01 12:10

In article <3ba906b2$0$51408$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Tim
Christensen" <icecone@eson.dk> wrote:

> Man kan vælge mellem NE med router og NE uden router, det 14kr/måned
> dyrere med router (ja det er noget nyt).

Hvad så med eksisterende kunder?

/Bo

Fra : *Xray

Dato : 19-09-01 22:15

"Mads Larsen" <ozzie@2night.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det i næste måned men kun hos TDC :(
>
> Nå men jeg har så tænkt på om jeg skal vælge Bredbånd med ubegrændset

Dvs. Netexpres er med begrænset download? SVAR: Nej, det er Netexpres ikke.

*Xray

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-09-01 22:18

"*Xray" <mrsmooth@nospam.privat.dk> wrote in message

> "Mads Larsen" <ozzie@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Dvs. Netexpres er med begrænset download? SVAR: Nej, det er Netexpres
ikke.

Hvad mener du lige helt bestemt?

Fra : *Xray

Dato : 20-09-01 15:12

> ikke.
>
> Hvad mener du lige helt bestemt?

Mads Larsen skrev: "Nå men jeg har så tænkt på om jeg skal vælge Bredbånd
med ubegrændset
download (256) eller Netexpres (256)."

Han får det til at lyde som om Netexpres er med begrænset download, og det
er det jo ikke.

*Xray

Fra : LecTer

Dato : 19-09-01 23:47

> Dvs. Netexpres er med begrænset download? SVAR: Nej, det er Netexpres
ikke.

Du kan både få netepres med ubegrændet download og hvor du betaler 30 øre på
mb (ja det bliver hurtigt dyrt)

--
Thomas Hartz

Fra : Tim Christensen

Dato : 20-09-01 11:52

"LecTer" <thomas.hartz@privat.dk> wrote in message
> ikke.
>
> Du kan både få netepres med ubegrændet download og hvor du betaler 30 øre

> mb (ja det bliver hurtigt dyrt)

Det BB, ikke NE man kan få med megabyte betaling.

Mvh

Tim

Fra : Martin Mollerup

Dato : 23-09-01 18:12

Lad være med at vælge BB, jeg har ikke haft andet end problener siden jeg
skifted, 1 uge virked det slet ikke efter det var lavet virket det ca. 14
dage, siden har jeg tit haft problemer med at få en ip, det tagen ca ½-1
time og det tager lang tid at komme igemmen til supporten ½-1 time.

Mollerup

Fra : Martin Mollerup

Dato : 23-09-01 18:14

Ps. Jeg hade Netexpres før.