Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
forsikring (rejse)
Fra : Ivan Storgaard Vogel~

Dato : 19-09-01 16:39

Hej!
   Da jeg med jævne mellemrum rejser på nogle kortere ture ønsker jeg en
tyveriforsikring af mit kamera-udstyr. Da det primært er Europa jeg
rejser i, skal det ikke være en "pakke"-forsikring som
standard-forsikringerne fra Europæiske el. lign. da disse
   a) forsikrer for sygdom/ulykke, hvilket er helt unødvendigt, da det
allerede er dækket af sygesikringen/min   ulykkesforsikring
   b) de har ikke tilstrækkeligt høje makssummer for kameraets værdi (jeg
har gear for ca. 10.000)
Er der nogle af jer, der kender til en forsikring, der kun dækker
kameraet i tilfælde af tyveri?

Mvh Ivan
Ivan Storgaard Vogelius         Office 520-621
Institute of Physics and Astronomy Institute Tel: (45) 8942-3667
University of Aarhus Institute FAX: (45) 8612-0740
DK-8000 Aarhus C Private Tel. : (45) 86271316
Denmark.

Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 19-09-01 18:24

Europæiske har en såkaldt teknisk udstyrsforsikring, som kan tegnes for en
bestemt periode og som dækker alle former for hændelser: tyveri, tab på gulvet
etc. Du skal angive prævist hvilket udstyr der skal dækkes med serienummer og
præmien beregnes ud fra den værdi du angiver for udstyret.

Flemming Thor Hansen
Fjern "no_spam " fra e-mail adressen ved e-mail svar

Billedgalleri på Webshots
http://community.webshots.com/user/flemmingthorhansen

Fra : Egholm

Dato : 19-09-01 19:32

Hej Ivan,
Du kan prøve at få et tilbud fra
MAX LEVIG & CO.S EFT. A/S
KLAUSDALSBROVEJ 601
2750 BALLERUP

De forsikrer blandt andet også fotoudstyr.
Jeg er ikke bekendt med deres e-mail adresse.

Med venlig hilsen
Klaus Egholm
http://home6.inet.tele.dk/troeholm/

Ivan Storgaard Vogelius <ivansv@ifa.au.dk> skrev i en