IE 6.0. Fuld installationsfil hvor?
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-09-01 15:09

Hvis man nu godt vil have hele installetionsfilen, hvor
findes den så?

Jeg har kun kunnet finde den lille fil, der henter resten
på nettet.

Hele filen er jo rar at have, hvis ikke alle maskiner
i nærheden har netadgang.

Nogen der ved hvor jeg kan finde den?

Mark

"After The Matrix, I cannot wear sunglasses. As soon as I put them on,
people recognise me."
Carrie Anne Moss

Fra : Poul Ladefoged

Dato : 19-09-01 22:54

> [...]
> på nettet.
>
> Hele filen er jo rar at have, hvis ikke alle maskiner

Kør setup.exe som du henter og vælg så special installation ( bruger defineret inst.), der skulle være et punkt hvor du kan vælge at
ville downloade alle filer inden installation.

Håber du forstår, da jeg ikke kan huske nøjagtigt hvad punktet hedder.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 20-09-01 15:22

Poul Ladefoged wrote in

> Kør setup.exe som du henter og vælg så special installation ( bruger
> defineret inst.), der skulle være et punkt hvor du kan vælge at ville
> downloade alle filer inden installation.

Hvis man anvender Windows 2000, så kommer denne dialogboks ikke frem - her
begynder den blot at downloade og installere. Find en maskine med fx NTW på
og hent filerne fra den i stedet.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk