Dårlig casting
Fra : Jack Jensen

Dato : 19-09-01 14:30

Idè fra David - tak

Nu er der sikkert et par stykker der bliver "sure" - men jeg synes
ikke disse skuespiller var de helt rigtig eller de bedste
man kun finde til denne role :

James Bond :Timothy Dalton
Pierce Brosnan - any day - men på det tidpunkt var han hvis
optaget(låst) af sin kontrakt i Remington Steele,er der nogen der ved
om det er rigtig ?

Titanic : Leonardo DiCaprio
Bud : Heath Ledger (The Patriot)

Batman : Michael Keaton
nu kan jeg bedre forstå hvorfor Val Kilmer sagde nej tak til
Batman & Robin.

First Knight : Richard Gere
Bud : Gary Oldman

Jurassic Park : Laura Dern
Bud : mange andre end hende,men ellers er hun ok.

^^^
har i andre ?

mvh
J.J.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-09-01 15:49

> Idè fra David - tak
>
> Nu er der sikkert et par stykker der bliver "sure" - men jeg synes
> ikke disse skuespiller var de helt rigtig eller de bedste
> man kun finde til denne role :

Jeg bliver ikke sur, men jeg er uenig.

> James Bond :Timothy Dalton
> Pierce Brosnan - any day - men på det tidpunkt var han hvis
> optaget(låst) af sin kontrakt i Remington Steele,er der nogen der ved
> om det er rigtig ?

Det er rigtigt. Jeg kunne meget godt lide Dalton, men jeg plejer
at stå ret alene. Jeg synes han har både en alvorlig og farlig
side. Brosnan er dog også god.

> Titanic : Leonardo DiCaprio
> Bud : Heath Ledger (The Patriot)

Nej, som de fleste andre alternativer er han for gammel. Skue-
spillerne skulle være unge OG se unge ud, hvilket var Jims
pointe. Chris O'donnell blev vraget af samme årsag.

> Batman : Michael Keaton
> nu kan jeg bedre forstå hvorfor Val Kilmer sagde nej tak til
> Batman & Robin.

Øh.
Keaton var et mærkeligt valg og det var Val Kilmer også. Faktisk
passer Clooney bedst i forhold til tegneserierne.

> First Knight : Richard Gere
> Bud : Gary Oldman

Hvorfor?

> Jurassic Park : Laura Dern
> Bud : mange andre end hende,men ellers er hun ok.

Igen hvorfor. Eneste oplagte valg var Jeff Goldblume, grundet
hans forkærlighed for nørdede roller. De andre kunne have været
hvemsomhelst, da det er dinoerne, der stjæler showet.

Mark

"After The Matrix, I cannot wear sunglasses. As soon as I put them on,
people recognise me."
Carrie Anne Moss

Fra : Jack Jensen

Dato : 19-09-01 20:12

Hej til en stor legende i denne ng og tak for dit gode
arbejde - ja jeg har læst lidt i denne ng før.

>Jeg bliver ikke sur, men jeg er uenig.

>Det er rigtigt. Jeg kunne meget godt lide Dalton, men jeg plejer
>at stå ret alene. Jeg synes han har både en alvorlig og farlig
>side. Brosnan er dog også god.

Dalton er god som Rhett Butler (Scarlett) og i Rocketeer som
Neville Sinclair og en fin Shakespeare skuespiller - det er her han
har sin styrke, at det så også går ned af bakke med de gode roller,og
at det bliver til mange tv og b-film i disse dage er en anden
historie.Pierce Brosnan er pt. den bedste mand som kan spille
007,bunden var lagt inden han blev bond - med roller som Remington
Steele og film som The Fourth Protocol,m.fl.

>Nej, som de fleste andre alternativer er han for gammel. Skue-
>spillerne skulle være unge OG se unge ud, hvilket var Jims
>pointe. Chris O'donnell blev vraget af samme årsag.

Ok det vidste jeg er ikke - surt for James,med Heath havde den sikkert
indtjent over 3 milliarder $

>Øh.
>Keaton var et mærkeligt valg og det var Val Kilmer også. Faktisk
>passer Clooney bedst i forhold til tegneserierne.

Yep

>Hvorfor?

Et stort spørgsmål,et kort svar : Gere er efter min mening for
amerikansk til rolen som Lancelot - der lidt Edward Lewis
over ham,bla.

>Igen hvorfor. Eneste oplagte valg var Jeff Goldblume, grundet
>hans forkærlighed for nørdede roller. De andre kunne have været
>hvemsomhelst, da det er dinoerne, der stjæler showet.
Goldbulme er god i JP - men Dern er for svag efter min mening,
hendes lyd sekvens og krop motorik er ude af trit - en lidt kikset
pige -hehe - men sød pige ,var god i bla. Wild at Heart og Rambling
Rose som jeg synes klær hende meget bedre.
En stærk pige af udstråling som dino-arkæolog Dr.Sattler ville mere
rigtig - derfor en dårlig casting efter min smag - men det er jo
Steven Spielberg der bestemmer! : )

mvh
J.J.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-09-01 01:12

> Hej til en stor legende i denne ng og tak for dit gode
> arbejde - ja jeg har læst lidt i denne ng før.

Legende? Tak for rosen, hvis det er den rigtige du har
fat i. Jeg har vel skrevet i gruppen siden ...
slutningen af '96 vil jeg tro.

> [...]
> 007,bunden var lagt inden han blev bond - med roller som Remington
> Steele og film som The Fourth Protocol,m.fl.

Han er, som sagt, ganske god som Bond. Jeg er bare glad for at den
nuværende er forholdsvis ung og viril. Moore indspillede to film for
meget efter min mening.

> Ok det vidste jeg er ikke - surt for James,med Heath havde den sikkert
> indtjent over 3 milliarder $

Heath Ledger bliver spændende at holde øje med.

> Yep

> Et stort spørgsmål,et kort svar : Gere er efter min mening for
> amerikansk til rolen som Lancelot - der lidt Edward Lewis
> over ham,bla.

Gere er faktisk lidt for amerikansk, men jeg synes ikke Oldman
er et bedre alternativ. Liam Neesam, for alvorlig, måske Ralph
Fiennes, for pæn? Edward Lewis siger mig ikke noget.

> [...]
> pige -hehe - men sød pige ,var god i bla. Wild at Heart og Rambling
> Rose som jeg synes klær hende meget bedre.

Måske. Jeg kommer til at tænke på Helen Hunt. Hun har måske nogen
af de kvaliteter du efterlyser, hvis man tænker på Twister. Med-
mindre du synes hun havde det samme problem med spille en over-
bevisende videnskabskvinde.

Mark

The generation that would change the world
is still looking for its car keys.

Fra : Jack Jensen

Dato : 20-09-01 21:01

<>
>Legende? Tak for rosen, hvis det er den rigtige du har
>fat i. Jeg har vel skrevet i gruppen siden ...
>slutningen af '96 vil jeg tro.

Ja den er god nok,jeg har læst i gruppen siden midten af 97.

<>

>Han er, som sagt, ganske god som Bond. Jeg er bare glad for at den
>nuværende er forholdsvis ung og viril. Moore indspillede to film for
>meget efter min mening.

Ja den gik "lige" med For Your Eyes Only,som jeg sammen
med From Russia with Love synes er nogle af de bedste bond-film.

>Gere er faktisk lidt for amerikansk, men jeg synes ikke Oldman
>er et bedre alternativ. Liam Neesam, for alvorlig, måske Ralph
>Fiennes, for pæn? Edward Lewis siger mig ikke noget.

Fiennes lyder som et rigtig godt bud,nu ved jeg ikke rigtig hvad
du mener med <for pæn>,men hvis jeg tro det jeg tænker!?
så har han jo spillet en vis Hr.Amon Goeth (Schindler's List )

> [...]
>af de kvaliteter du efterlyser, hvis man tænker på Twister. Med-
>mindre du synes hun havde det samme problem med spille en over-

Der fik du mig,Helen Hunt er når man har vender sig til hendes lidt
specielle ansigt en rigtig dejlig kvinde,og helt færdig er man når
videoen endnu engang har afspillet As Good As It Gets.
Helen Hunt er et godt bud - der er krummer i den pige!

mvh
J.J.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-09-01 13:18

> Ja den er god nok,jeg har læst i gruppen siden midten af 97.

Ok, men så glæder mig til at sludre film igen.

> Ja den gik "lige" med For Your Eyes Only,som jeg sammen
> med From Russia with Love synes er nogle af de bedste bond-film.

Helt enig.

> Fiennes lyder som et rigtig godt bud,nu ved jeg ikke rigtig hvad
> du mener med <for pæn>,men hvis jeg tro det jeg tænker!?
> så har han jo spillet en vis Hr.Amon Goeth (Schindler's List )

For pæn = han er simpelthen en smuk mand. Jeg må give min kæreste
og andre kvinder ret. Han var dog lidt me

> [...]
> videoen endnu engang har afspillet As Good As It Gets.
> Helen Hunt er et godt bud - der er krummer i den pige!

Der var i hvert fald krudt i hende i Twister.

--
Mark Thomas Gazel
I've been looking for af savior in these dirty streets

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-09-01 09:26

> For pæn = han er simpelthen en smuk mand. Jeg må give min kæreste
> og andre kvinder ret. Han var dog lidt me

Ups der mangler noget.

Der skulle have stået. Han var dog lidt mere rå i den totalt
undervurderede Strange Days. Det er mig stadig en gåde hvordan
Fiennes havnede i en nær-fremtid-kriminal-film, men
han fungerer godt. Jeg glæder mig til at se Kathryn Bigelows
nye film, hun kan det der.

Mark

Fra : Jack Jensen

Dato : 22-09-01 21:23

Hi Mark

Ok på den måde : )
Nu ved jeg ikke om han lige er min kæreste "kind of guy" ,udover mig
(hehe)så er hun helt skør i Clint Eastwood.....
jeg har dog ikke den stemme! ; (

> [...]
>undervurderede Strange Days. Det er mig stadig en gåde hvordan
>Fiennes havnede i en nær-fremtid-kriminal-film, men

Den er ikke undervurderede her - fed fed film.

>jeg glæder mig til at se Kathryn Bigelows
>nye film, hun kan det der.

Yep, en film af Bigelow og med Harrison Ford ,der bliver
noget at se frem til : )

Det er meget sjovt,nu har vi snakket om Heath Ledger og
om hvem der ville kunne gøre det bedre som Lancelot i
First Knight, idag se jeg så at der er en ny film på vej
med Ledger hvor han spiller ridder,den havde jeg ikke hørt
om før,den hedder A Knight's Tale og er udkommet på dvd R1,
den kommer herhjemme i biffen 5-10.

Noget mærkelig blev jeg da jeg sad og så på min Die Hard Box og de
3 cover,man ser eksplosioner på den alle,først en skyskraber så en
Jumbo Jet og til sidst New York......hmmm det er nok bare mig der
tænker for meget.

mvh
J.J.

A Knight's Tale : http://us.imdb.com/Title?0183790

Fra : Bo Åbo

Dato : 23-09-01 01:18

On Sat, 22 Sep 2001 20:22:56 GMT, spamspam@hotmail.com (Jack Jensen)
wrote:

> [...]
>3 cover,man ser eksplosioner på den alle,først en skyskraber så en
>Jumbo Jet og til sidst New York......hmmm det er nok bare mig der

Very Scary Thought!

Bo

Fra : Jack Jensen

Dato : 20-09-01 21:32

>Gere er faktisk lidt for amerikansk, men jeg synes ikke Oldman
>er et bedre alternativ. Liam Neesam, for alvorlig, måske Ralph
>Fiennes, for pæn? Edward Lewis siger mig ikke noget.

Ups

Richard Gere's role i Pretty Woman (Edward Lewis)

Fra : Wertigo

Dato : 20-09-01 14:49

Mark Thomas Gazel <mark@gazel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9oabd7$k9p$1@sunsite.dk...

> Jeg bliver ikke sur, men jeg er uenig.

> Nej, som de fleste andre alternativer er han for gammel. Skue-
> spillerne skulle være unge OG se unge ud, hvilket var Jims
> pointe. Chris O'donnell blev vraget af samme årsag.

Nu er jeg nysgerrig. Mener du at Heath Ledger er for gammel til rollen?
Ifølge IMDB er han født i 1979; dvs. at han var blot 18 år (og totalt
ukendt), da Titanic blev lavet. Meget ældre kan DiCaprios figur da næppe
være...

--
Mvh Mikkel
www.cyberfreak.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-09-01 15:24

> [...]
> Ifølge IMDB er han født i 1979; dvs. at han var blot 18 år (og totalt
> ukendt), da Titanic blev lavet. Meget ældre kan DiCaprios figur da næppe

Nej, men Heath Ledger ligner en mand

"Unge OG se unge ud" skrev jeg.

Fra : Tomas O.

Dato : 22-09-01 09:31

hej Mark Thomas Gazel din &%¤/&%¤ du skrev:

> Nej, men Heath Ledger ligner en mand
>
> "Unge OG se unge ud" skrev jeg.

Og du synes Winslet ligner en ung pige i Titanic? Jeg synes hun
ligner en kvinde md stort K. Alt for meget kvinde til en
drengerøvstype som DiCaprio.

--
Hilsen Tomas O.
Thorbjørn Ravn Andersen fra skadestuen med foden i laser:

Fra : Jack Jensen

Dato : 22-09-01 21:33

On Sat, 22 Sep 2001 08:30:44 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>Og du synes Winslet ligner en ung pige i Titanic? Jeg synes hun
>ligner en kvinde md stort K. Alt for meget kvinde til en
>drengerøvstype som DiCaprio.

Du kaster dig bare ind i tråden uden at læse den med omhu,igen....
det var Jim's (James Cameron) pointe at de skulle se unge ud og
ikke Mark's egen idè - men skriv da en mail til Jim ; )

mvh
J.J.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-09-01 23:36

> Du kaster dig bare ind i tråden uden at læse den med omhu,igen....
> det var Jim's (James Cameron) pointe at de skulle se unge ud og
> ikke Mark's egen idè - men skriv da en mail til Jim ; )

Nu kender jeg Tomas, og jeg ved, at det han mener er, at det kan
godt være at Cameron castede hende, fordi han synes, hun havde
det rette ungdmmelige look. Tomas mener dog, at hun er en rigtig
kvinde. Uanset hvad hendes alder så var på det tidspunkt.

Mark
His ass is so tight, when he farts only dogs can hear it.
Lenny Nero "Strange Days"

Fra : Jack Jensen

Dato : 23-09-01 00:57

> [...]
>det rette ungdmmelige look. Tomas mener dog, at hun er en rigtig
>kvinde. Uanset hvad hendes alder så var på det tidspunkt.

Ok - Sorry,det så bare hovedkulds ud : )

mvh
J.J.

Fra : Lars Josephsen

Dato : 20-09-01 15:27

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> writes:

> Nej, som de fleste andre alternativer er han for gammel. Skue-
> spillerne skulle være unge OG se unge ud, hvilket var Jims
> pointe. Chris O'donnell blev vraget af samme årsag.

Øh Leonardo DiCaprio (født 11. november 1974) var ung nok, men
Heath Ledger (født 4. april 1979) var for gammel?

Enten er jeg ualmindelig dårlig til aritmetik, eller også er
der et eller andet galt med din argumentation.

M.v.h.

Lars
--
Do not reply to this address!
To find my real address try a search for my name on Google.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-09-01 16:32

> [...]
>
> Enten er jeg ualmindelig dårlig til aritmetik, eller også er
> der et eller andet galt med din argumentation.

Læs mit svar til Vertigo.

Fra : Tomas O.

Dato : 22-09-01 09:32

hej Lars Josephsen din &%¤/&%¤ du skrev:

> [...]
>
> Enten er jeg ualmindelig dårlig til aritmetik, eller også er
> der et eller andet galt med din argumentation.

Det handler ikke om den kronologiske alder men den biologiske,
altså hvor unge de ser ud. DiCaprio lignede en stor dreng i
Titanic. Se en skuespiller som Michael J Fox, han blev ofte
castet i roller som værende meget ung, selv da han var i 30'erne.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 19-09-01 17:32

Jack Jensen <spamspam@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Bud : Gary Oldman
>
> Jurassic Park : Laura Dern
> Bud : mange andre end hende,men ellers er hun ok.

The bonfires of vanities med Bruce Willis, Tom Hanks og Melanie
Griffith. I følge bogen er ham, der er børsmand aristokratisk,
anglosaxisk og meget snoppet (Bruce Willis), journalisten er luset og
lettere afdanket (Hanks) samt elskerinden latino, eksotisk og mørkhåret
(Griffith).

Bud:

Børsmanden: Hugh Grant
Journalisten: Bruce Willis
Elskerinden: Penelope Cruz eller lignende latino

--
Ciao Jesper )

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-09-01 18:00

> [...]
> anglosaxisk og meget snoppet (Bruce Willis), journalisten er luset og
> lettere afdanket (Hanks) samt elskerinden latino, eksotisk og mørkhåret

Du har byttet rundt på Willis og Hanks.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 19-09-01 22:45

Mark Thomas Gazel <mark@gazel.dk> wrote:

> Du har byttet rundt på Willis og Hanks.

Har jeg det ? Det er længe siden at jeg har set den, men er da ret
sikker på at Willis er Sherman.........

--
Ciao Jesper )

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 19-09-01 23:19

On 19 sep 2001 Jesper Haaber Gylling enriched usenet with:

> Har jeg det ? Det er længe siden at jeg har set den, men er da ret
> sikker på at Willis er Sherman.........

Fra http://us.imdb.com/Title?0099165

Cast overview, first billed only:
Tom Hanks .... Sherman McCoy
Bruce Willis .... Peter Fallow

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

Usenet ville være et fredeligere sted uden danske radio-amatører

Fra : Gitte Wange

Dato : 23-09-01 14:29

>Har jeg det ? Det er længe siden at jeg har set den, men er da ret
>sikker på at Willis er Sherman.........

Nixen bixen .. Det er Hans der spiller Sherman ...

Gitte

Fra : Gitte Wange

Dato : 21-09-01 17:54

Arh jeg mente det nok

Sad osse lige og undrede mig ...

Gitte

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 20-09-01 22:35

jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) wrote in
> The bonfires of vanities med Bruce Willis, Tom Hanks og Melanie
> Griffith. I følge bogen er ham, der er børsmand aristokratisk,
[...]

Mere om bøger:

Jeg har altid været ret negativ over Antonio Banderas i Interview with
the Vampire. Jeg synes egentlig han gør det udmærket, men Armand er
altså en lille spinkel teenager på ... hmmmm.... 14-17 år i bøgerne. Med
helt bleg hud.

Jeg måbede i hvert fald.

Carsten Sørensen

Fra : 007

Dato : 20-09-01 04:55

On Wed, 19 Sep 2001 13:29:50 GMT, spamspam@hotmail.com (Jack Jensen)
wrote:

>James Bond :Timothy Dalton

Tjaeh... Syntes ærlig talt heller ikke Roger Moore helt var min kop
the - jeg villle faktisk foretrække Timothy Dalton fremfor RM.
Tilgengæld vinder Sean Connery kun over Pierce Brosnan, p.g.a. den
uovertrufne accent og at han var den første JB...
George Lazenby (er det ikke sådan det staves?), vil jeg derimod slet
ikke kommentere - blot sige at det var godt det kun blev til en film.

>Titanic : Leonardo DiCaprio

Enig.

>Bud : Heath Ledger (The Patriot)
Eller Matt Damon.

>Batman : Michael Keaton

Det syntes jeg til gengæld ikke var så slemt, men jo -

>nu kan jeg bedre forstå hvorfor Val Kilmer sagde nej tak til

Val Kilmer eller George Cloney er federe...

>First Knight : Richard Gere

Delvist enig

>Bud : Gary Oldman

Mel Gibson ville være mit første (og bedste) bud.

>har i andre ?

Seven: Kevin Spacey
Bud: Robert De Niro eller Anthony Hopkins

--
007
AKA

Fra : David Schjelde

Dato : 20-09-01 08:54

"Jack Jensen" <spamspam@hotmail.com> wrote in message
> Idè fra David - tak

Det var sandelig så lidt (-:

> [...]
> Pierce Brosnan - any day - men på det tidpunkt var han hvis
> optaget(låst) af sin kontrakt i Remington Steele,er der nogen der ved

Her er jeg bestemt en af dem der bliver sure. Jeg har Daltom som min favorit
Bond (og ja - også foran Connery). Han er ond og "sort" hvilket den
"rigtige" Bond også er. Brosnan er den "dandy" der retter på sit slips når
han kører en kampvogn (jeg har forsøgt at fortrænge scenen men den hænger
desværre ved) og Moore vil jeg slet ikke kommentere.

> Titanic : Leonardo DiCaprio
> Bud : Heath Ledger (The Patriot)

Tomato/Tomatoe

> Batman : Michael Keaton
> nu kan jeg bedre forstå hvorfor Val Kilmer sagde nej tak til
> Batman & Robin.

Jeg elskede Keaton i rollen - igen pga, det "sorte", hvilket dog har været
Burton's fortjeneste. Jeg elsker de to første og afskyr de to efterfølgende
(mest fordi de "ødelagde" noget godt med deres evendlige hurlumhej).

> First Knight : Richard Gere
> Bud : Gary Oldman

Åh ja. Gere som "barsk" ridder. Oldman ville være bedre men hvad med Edward
Norton? (Jeg benytter enhver lejlighed til at smide ham ind i diverse
roller)

> Jurassic Park : Laura Dern
> Bud : mange andre end hende,men ellers er hun ok.

Ikke noget jeg går op i.

Mvh
David Schjelde

Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 20-09-01 15:22

> [...]
| han kører en kampvogn (jeg har forsøgt at fortrænge scenen men den hænger
| desværre ved) og Moore vil jeg slet ikke kommentere.

Bond-order:
Connery, Dalton, Brosnan, Moore og Lazenby.

Jeg må gi´ David ret. Brosnan er for fimset, der er noget betryggende grovt
og maskulint samtidig med elegancen over Connery og Dalton. Moore stryger
for fimsegraden igen, og Lazenby er bare en dårlig skuespiller(Det kan jo
ha´ været et dårligt valg af instruktør?).

Hvem skal så castes til den næste(når PB forhåbentligt snart er færdig)?

Russel Crowe?
For guds skyld ikke Robbie Williams! Det må da også være en and?

Hvad mener i om castingen til den kommende Superman/Batman film?
Travolta som Superman??? Hvordan skal han ku´ flyve?

Rune B

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-09-01 10:40

"Rune Bjerregaard" <rune@direkte.org(remove-this)>
> Bond-order:
> Connery, Dalton, Brosnan, Moore og Lazenby.

Min: Moore, Connery, Brosnan (han er dog lidt kedelig), Dalton,
Lazenby. Det er ærgerligt, at der har været så mange som to
skuespillere (de sidstnævnte), som de fleste ikke har været særlig
glade for. Jeg ved ikke, om Lazenby var en dårlig skuespiller,
men med kun en film i rollen er det jo naturligt nok, at man ikke
forbinder "Bond" med "Lazenby" umiddelbart.

Jeg er lidt ligeglad, om Moore er tæt på Flemings Bond eller ej.
Hvis der slet ikke havde været de elementer, som Moore tilførte,
er jeg ikke sikker på, at jeg havde været Bond-fan.

> Hvem skal så castes til den næste(når PB forhåbentligt snart er færdig)?
> Russel Crowe?

Umiddelbart nej. Accenten holder f.eks. ikke.

> For guds skyld ikke Robbie Williams!

Jeg håber det heller ikke. Han skulle være en meget god skuespiller
for at kunne udfylde rollen og slippe væk fra sin lidt for friskfyragtige
stil.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Jack Jensen

Dato : 20-09-01 22:13

<>
>Her er jeg bestemt en af dem der bliver sure. Jeg har Daltom som min favorit
>Bond (og ja - også foran Connery). Han er ond og "sort" hvilket den
>"rigtige" Bond også er.

Sorry jeg er ikke med her - den "rigtige" bond siger du - er det efter
de div. bond bøger at han er sådanne ? ( jeg har ikke læst nogen af
dem)

>Brosnan er den "dandy" der retter på sit slips når
>han kører en kampvogn (jeg har forsøgt at fortrænge scenen men den hænger
>desværre ved)

Surt når en sådanne scene hænger ved - men det står vel i manuskripet
at han skal gøre det!

<>

> [...]
>Burton's fortjeneste. Jeg elsker de to første og afskyr de to efterfølgende
>(mest fordi de "ødelagde" noget godt med deres evendlige hurlumhej).

Jeg kan huske at der et ramaskrig da batman-fans hørte at det var
Mr.Buttercheek(hans nickname) der skulle spille Batman - og jeg er en
af dem!

>Åh ja. Gere som "barsk" ridder. Oldman ville være bedre men hvad med Edward
>Norton? (Jeg benytter enhver lejlighed til at smide ham ind i diverse
>roller)

Edward Norton er virkelig en god skuespiller men som ridder Lancelot ,
hmmmm det har jeg svært ved at forstille mig - hehe - but who know -
jeg synes at Mark's bud på Ralph Fiennes er godt.

mvh
J.J.

Fra : David Schjelde

Dato : 26-09-01 14:24

> <>
>
> Sorry jeg er ikke med her - den "rigtige" bond siger du - er det efter
> de div. bond bøger at han er sådanne ? ( jeg har ikke læst nogen af
> dem)

Jeps. I de oprindelige James Bond bøger er ikke ligerefrem politisk korrekt
og hans syn på kvinder lader bestemt ikke Frank Dahlgaard noget tilbage.

Mvh
David

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 20-09-01 20:22

> Batman : Michael Keaton
> nu kan jeg bedre forstå hvorfor Val Kilmer sagde nej tak til
> Batman & Robin.

Michael Keaton er da den eneste der kan spille Batman, Val Kilmer er
temmelig dårlig mens George Clooney bare var kedelig, det er jo ikke uden
grund at det kun er de to første Batman film der er værd at se...