Skærme
Fijala 3554
Ny Netbutik
Fra : DKS

Dato : 19-09-01 14:06

Velkommen til den nye Netbutik, med mange gode tilbud!!

Se linket www.global-electronic.synonym.dk/

God Fornøjelse

Global Electronic

Fra : Søren Kappel

Dato : 19-09-01 15:38

Det er vist den forkerte gruppe du er endt i.......

Søren

Fra : Madsen

Dato : 19-09-01 16:33

DKS skrev:

> Velkommen til den nye Netbutik, med mange gode tilbud!!

Køb noget annonceplads i en avis og vis din reklame der i stedet.
news:dk.opslag var måske også en mulighed.

--
Mvh Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-09-01 16:36

Det her må være lav-målet af intelligens. I går spammede de andre grupper og
så fortsætter de i dag.
I går blev det oplyst at deres e-mail ikke virkede og der ikke var nogen
varer på hje,mmesiden (Nej jeg har ikke kikket efter - det gør jeg pr
definition ikke på spam).

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Global Electronic

Dato : 21-09-01 17:55

Hej Michael

Rolig nu,gør som mange andre går ind og se de mange gode tilbud,eller lad
vær,det er kun dig selv du snyder.

Venligst

Fra : Madsen

Dato : 21-09-01 18:04

Global Electronic skrev:

> Hej Michael
>
> Rolig nu,gør som mange andre går ind og se de mange gode
> tilbud,eller lad vær,det er kun dig selv du snyder.

Det er tværtimod dig der er forkert på den. Hvis du vil reklamere for
din snottede net-butik så gør det et andet sted. Jeg har lige sendt
en klage afsted til din udbyder da du tilsyneladende ikke har fattet
endnu, at dk.edb-hierakiet ikke er en reklamesøgle. Selvom du har
fået det at vide flere gange nu, bliver du alligevel ved med at sende
dine reklamer afsted. Utroligt folk ikke kan bruge den indvendige
side af hovedet engang imellem.

--
Mvh Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 21-09-01 18:01

Global Electronic skrev:

> Hej Michael
>
> Rolig nu,gør som mange andre går ind og se de mange gode tilbud,eller lad
> vær,det er kun dig selv du snyder.

Hvorfor ikke bare fatte at du bliver ved med at spamme, hvis det
virkeligt er så svært at overholde reglerne for brug af de danske
nyhedsgrupper, så må i f... havde seriøse problemer.
Har sendt en rapport til abuse...

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-09-01 19:07

Klage sendt til abuse@post.tele.dk

Er der en ting der er sikkert så er det at jeg ikke handler ved lav
intelligente spammere -uanset hvor meget i spammer.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Dr. Ralph

Dato : 22-09-01 08:48

>Rolig nu,gør som mange andre går ind og se de mange gode tilbud,eller lad
>vær,det er kun dig selv du snyder.
>
>Venligst

Din slags ødelægger usenet indfra - og selv om folk svarer dig tilbage
med klager fortsætter du din tåbelige adfærd.

His alle reklamerede for deres elendige kolegie shops på hele NG -
ville folk ikke gide at bruge usenet - derfor er typer, som dig
farlige og skal indlæg af denne type skal stoppes, før det smitter.

Klage afsendt til din udbyder og usenet.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Mathias Kellermann

Dato : 02-10-01 21:27

Jeg synes det er glimrende at de allerede fra dag 1 brillerer med at have en

Sony MultiScan PFM-500A1W 42" LCD med en max opl. på 852X480 til 59.999
kr.

Jeg kan næsten ikke vente med at få jordens største og dyreste skaerm med
den dårligste opløsning.

Yay GE!