Telmore vs. Tiscali
Fra : Jan

Dato : 19-09-01 13:07

Jeg overvejer at skifte selskab til Telmore eller Tiscali. Hvilket
selskab er bedst ?
Yder de nogen service ? Ikke fordi jeg er for godt vandt i forvejen
(Orange)
Jeg har læst i tidligere indlæg, at der er problemer med overflytning af
numre. Er det kun det der er problemet, eller er det hele deres service
?

vh
Jan

Fra : Rasmus Bernth Jensen

Dato : 19-09-01 13:30

Jeg har Telmore, og jeg er yderst tilfreds med dem. Flinke folk.

--
Jeg unlocker Nokia telefoner for 100,- helt lovligt
Det er med porto tilbage til dig.

Fra : maxses

Dato : 19-09-01 13:37

tja...kig herunder http://www.kandu.dk/dk/news/83291

Men tag tingene med lethed, jeg er f.eks. tilfreds telmore kunde...

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 19-09-01 13:46

In article <3ba88ad9$0$259$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, jesk@c.dk
says...
> [...]
> Jeg har læst i tidligere indlæg, at der er problemer med overflytning af
> numre. Er det kun det der er problemet, eller er det hele deres service

Flytning af numre er et generelt problem, der faktisk ikke har ret meget
at gøre med hverken Telmore eller andre service providere der bruger TDC
net.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen - Telmore A/S

Fra : Anders Ravn

Dato : 19-09-01 15:53

Mit råd til dig efter selv at have benyttet WO/Tiscali...

Skift til TELMORE! Der bliver du bedre serviceret...

*/Anders

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 19-09-01 18:54

On Wed, 19 Sep 2001 16:53:28 +0200,
Anders Ravn <anders@thenetr.dk> wrote:

> Mit råd til dig efter selv at have benyttet WO/Tiscali...
>
> Skift til TELMORE! Der bliver du bedre serviceret...

Jeg er forholdvis sikker på at Frank Rasmussen bruger Telmore i forvejen
;)

--
Like a rat in a maze Anders Bo Rasmussen mailto:fuzz01@spamfilter.dk
The path before me lies Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk

Fra : John K

Dato : 19-09-01 19:30

Nej - det nægter jeg at tro på - der kan umulig værre ringere service hos
Tiscali end hos Telmore - du kan jo læse mit indlæg vedr. Telmore længere
nede...

Mvh

John K
--
Tel(NO)more - much more trouble...

Fra : Lars Christensen

Dato : 20-09-01 00:29

wrote:

>Mit råd til dig efter selv at have benyttet WO/Tiscali...
>
>Skift til TELMORE! Der bliver du bedre serviceret...

Men risikerer så 1½ måned uden telefon :)

Lars

Fra : David Holm

Dato : 19-09-01 15:39

> Yder de nogen service ? Ikke fordi jeg er for godt vandt i forvejen
> (Orange)
Jeg kan ikke anbefale Tiscali... Havde dem en periode og der har ikke været
andet end bøvl med at komme ind og udbetale... Jeg har flere gange i træk
været ude for at jeg ikke kunne komme i kontakt med deres mobilside
overhovedet. Deres kundeservice er bestemt heller ikke noget at råbe hurra
for... Jeg har flyttet et nr fra dem til Telmore og modtager stadig beskeder
fra Tiscali om at min taletidskonto er under 25 kr og at jeg skal påfylde
taletid...

- David

Fra : claus / lundholm

Dato : 20-09-01 11:01

Jeg har heller ikke haft store lykkelige stunder med Tiscali. Hver gang jeg
laver en indbetaling til, så sender jeg en fax af kvitering, ellers kan de
ikke finde indbetalingen i deres system.

Og service har de heller ikke. Jeg har nu 2 gange snakket med dem om man
kunne få GPRS via Tiscali og de vidste ikke hvad GPRS var!!!

Mvh

Claus - kommende Sonofon kunde...

Fra : Johannes Lund-Thomse~

Dato : 19-09-01 21:04

Jeg har kørt med WOL i ca. et halvt år, og selvom deres hjemmeside går ned
af og til, og at alt forbrug jeg havde i marts, først blev faktureret i
Juni, er jeg nu vældig godt tilfreds. Jeg har ikke prøvet Telmore, men så
vidt jeg har forstået kan man vidst bruge deres i udlandet, det kan WOL
ikke.

Fra : Johannes Lund-Thomse~

Dato : 19-09-01 21:16

....Glemte lige at sige Telmore ser ud til lidt at være nogen gebyr-hajer i
forhold til WOL, eller Tiscali må jeg vel hellere sige, desuden er Tiscali's
wab pris 1 kr/min mod telmore's 1.20 /min

Fra : Martin Holk Rasmusse~

Dato : 19-09-01 22:17

"Johannes Lund-Thomsen" <JLT@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ikke prøvet Telmore, men så vidt jeg har forstået kan man
> vidst bruge deres i udlandet, det kan WOL ikke.

Det er nu ikke rigtigt. Ønsker du at bruge din mobiltelefon i udlandet, skal
der blot åbnes for dette, hvilket kræver en saldo på min. 500 kroner.

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Martin Holk Rasmussen, Hostmaster - Tiscali A/S (World Online)

Fra : Johannes Lund-Thomse~

Dato : 19-09-01 22:27

Kanon Det vil jeg da gøre.......Når jeg engang skal til udlandet.......

--
MVH Johannes
--= Som ikke har en smart signatur =-

Fra : Frank W

Dato : 20-09-01 06:14

On Wed, 19 Sep 2001 23:16:40 +0200, "Martin Holk Rasmussen"
<mhrasmussen@dk.tiscali.com> wrote:

>Det er nu ikke rigtigt. Ønsker du at bruge din mobiltelefon i udlandet, skal
>der blot åbnes for dette, hvilket kræver en saldo på min. 500 kroner.

Kommer det så til at stå på jeres hjemmeside ????...har tidligere
været i kontakt med Tiscali hvor jeg har fået det svar at det kun er
erhvervskunder som kan bruge telefonen i udlandet Og som
privatkunde må man ty til at ha 2 abb. Et til brug i DK og et andet i
udlandet...

Hilsen
Frank W.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-09-01 22:36

Hej

> [...]

>der blot åbnes for dette, hvilket kræver en saldo på min. 500 kroner.

Ja, og så er det måske værd at gøre opmærksom på ar denne "åbning" kun
er gældende 1 måned ! - Derefter er det "forfra og om igen" hvis man
igen skal ud og rejse.

--
M.v.h. Ole®

Fra : BG

Dato : 24-09-01 21:04

Ole Rasmussen <dont@mailme.net> wrote:

>Ja, og så er det måske værd at gøre opmærksom på ar denne "åbning" kun
>er gældende 1 måned ! - Derefter er det "forfra og om igen" hvis man
>igen skal ud og rejse.

Nej, så er det ikke. Jeg bor i Sverige o bruger mit Telmore SIM kort
hele tiden, inga problem. Jeg åbnede mit kort förste dagen det var
muligt.

http://home.swipnet.se/OsbyMikro
mailto:bg@home.se.REMOVE_TH.IS

Fra : Jan

Dato : 20-09-01 12:05

Tak for jeres råd.

Jeg vælger nyt nummer hos Telmore (ej flytning af nummer)
vh
Jan