Hurra!!!
Fra : Alex Linaa

Dato : 17-12-00 18:13

Så kom hun endelig, vores dejlige lille Sankt Bernhard-bamse!
Hvor er hun dog smuk i sin groteske uformelighed, nærmest som en kommode
med pels og indhold
Så blev vi altså småbørnsforældre igen med alt hvad det indebærer af
nattroderi, itugnavede ting og sager, "ting" på tæpperne, etc.
etc........Hvor er det dog pragtfuldt )))))
Det bliver garanteret en fabelagtig jul i år med denne "lille" nye
charmetrold til at stjæle al opmærksomheden.

En rigtig glædelig jul til hele NG'en

Alex & Muddi

Fra : Martin Olsen

Dato : 17-12-00 18:52

"Alex Linaa" <""@nospam@a@linaa.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det bliver garanteret en fabelagtig jul i år med denne "lille" nye
> charmetrold til at stjæle al opmærksomheden.

Hej Alex,
tillykke herfra en som var det "hele" igennem for 10 mdr. siden ;c)
Og en Rigtig glædelig jul til dig og Muddi ;c)
Mange hundehilsner
Martin & Laika

Fra : Søren Petersen

Dato : 17-12-00 20:10

tillykke skal da også lyde herfra. Jeg kan sagtens genkende glæden ved at få
en hund (måske også især fordi det er første gang for mig, hehe) - og på
trods af alt det der hører med, så er det en fantastisk tid - så tillykke
med den lille.

Mvh. Søren og Timi