Graviditet og sex
Fra : Serial # 19781010

Dato : 19-09-01 12:27

Hejsa med jer,

nu er det længe siden jeg har været herinde men så længe gruppen er
her stadig, så er alt jo dejligt.

Jeg ville høre de andre tøzer herinde hvordan deres erfaring med sex
samtidig med graviditet har påvirket jer ?

Nogle har sindsygt lyst til at prøve alt muligt, og andre vil slet
ikke så meget som tænke på sex..

Jeg har det sådan at jeg er vildt nem at tænde, men når det så kommer
til stykket, så "gider" jeg slet ikke.. jeg ved ikke om det er noget
med graviditet at gøre, men det ville jeg formode.. eftersom jeg ikke
har haft den sådan..

Hvad med gutterne, hvordan har i det med sex, og gravide kvinder ?
Har i erfaringer med at de skifter "mening" om deres lyster hele tiden
??

Dejligt at være tilbage

/Stine

Fra : chokmah

Dato : 20-09-01 13:25

"Serial # 19781010" skrev d. 19-09-01 12:27 dette indlæg :
> Hejsa med jer,
>
> nu er det længe siden jeg har været herinde men så længe gruppen er
> her stadig, så er alt jo dejligt.

jaaaaaaaaa det går sin vandte gang det er godt nok længe siden der er
blevet kørt en tråd om intim babering - men ellers alt ved det gamle :)

> Hvad med gutterne, hvordan har i det med sex, og gravide kvinder ?

Uhhhhhhhhhhh det er en af min store drømme - jeg gar gigabyte saf
billeder med det !
men når den lykkelige dag med guds hjælp kommer så for hun ikke fred før
fostervandet er gåed :) !!!!

> Har i erfaringer med at de skifter "mening" om deres lyster hele tiden
> ??
detvsære ikke !

> Dejligt at være tilbage
´

Jamen godt at se dig er det det den første ?
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Stine

Dato : 20-09-01 14:50

On Thu, 20 Sep 2001 12:24:43 GMT, "chokmah" <chokmah.news@kandu.dk>
wrote:

>jaaaaaaaaa det går sin vandte gang det er godt nok længe siden der er
>blevet kørt en tråd om intim babering - men ellers alt ved det gamle :)

Det var ellers et af de vildeste emner for 1 - 1½ års tid siden

>Uhhhhhhhhhhh det er en af min store drømme - jeg gar gigabyte saf
>billeder med det !
>men når den lykkelige dag med guds hjælp kommer så for hun ikke fred før
>fostervandet er gåed :) !!!!

Det er sku dejligt at høre, jeg har hørt mange der bliver helt syge af
at så meget som forestille sig at røre kæresten når hun er kæmpe stor.

Det er sådan lidt mere uhandy men jeg fik en mail der åbenbart ikke
ville skrive herinde, der anbefalede mig at købe en sækkestol... det
skulle være lykken.. så måske skal jeg finde en stol og et offer...

>detvsære ikke !

Måske ikke, men det var dejligt at høre at du synes godt om os kvinder
når vi føler os - måske mindre attraktive - uden at træde nogen piger
herinde over tæerne, men altså når ens g-streng ikke passer mere -så
føler jeg sku at jeg render rundt med telte på )

>Jamen godt at se dig er det det den første ?

Jeps, det er det - og jeg glæder mig meget - til d 28 jan. helt
præcist

>MvH
>Bo

Knus Stine

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 20-09-01 16:50

Stine <stine@nuserpigen.dk> wrote in

> Det var ellers et af de vildeste emner for 1 - 1½ års tid siden

intet er så småt så det også kan være godt :)

> Det er sku dejligt at høre, jeg har hørt mange der bliver helt syge af
> at så meget som forestille sig at røre kæresten når hun er kæmpe stor.

Nahh jeg tror de kan maximalt føle sig lidt usikker på at gøre skade ( mit
bud ) men jeg tror nu egentligt oftest af problemet er størst i den gravide
kvindes eget hoved da hun føler sig som en lille flodhest og ikke som
noget sexet - men jeg tror hvis du siger det ikke gør noget og du ikke går i
stykker så skal han såmænd nok komme omkring !

> Det er sådan lidt mere uhandy men jeg fik en mail der åbenbart ikke
> ville skrive herinde, der anbefalede mig at købe en sækkestol... det
> skulle være lykken.. så måske skal jeg finde en stol og et offer...

Øhh jow - ja jeg har også lige tømt en postkasse jeg ellers arldrig bruger
den var nu godt fyldt med hade mails - men ellers så plejer de at skirve
lede bemærkninger til MIN kærste når jeg gør noget folk ikke bryder sig om -
folk kan sgu være for sære

> Måske ikke, men det var dejligt at høre at du synes godt om os kvinder
> når vi føler os - måske mindre attraktive

jamen jeg tror da det er der den halter !!!!

> - uden at træde nogen piger
> herinde over tæerne, men altså når ens g-streng ikke passer mere -så
> føler jeg sku at jeg render rundt med telte på )

Tjaaa ... nu har jeg nedlagt veto i mod g streng :)
selvom det nu godt nok har vist sig at jeg ikke er autoritiv nok til at ku
opdrage en hund - well det går da sårn da - så er jeg begyndt at tvile på at
jeg formår et barn - men at jeg er røve misundelig det skal du da ikke være
i tvil om :)

> Jeps, det er det - og jeg glæder mig meget - til d 28 jan. helt
> præcist

hmm se om du kan få en til at stå med et præcist verdens ur så skal jeg lave
dig et goroskop ( pc ) hvis jeg eller s finder mine disketter igen
Mvh
Bo

Fra : Henning

Dato : 25-09-01 18:13

"Stine" <stine@nuserpigen.dk> wrote in message
> [...]

Hej Stine og Tillykke

> [...]
> herinde over tæerne, men altså når ens g-streng ikke passer mere -så
> føler jeg sku at jeg render rundt med telte på )

Jeg for mit vedkommende har altid syntes gravide kvinder
er attraktive, hele deres udstråling af glæde, lykke og
forventning gør dem så usigelig smukke og bibringer
mig en følelse af glæde og nydelse at se på dem.
seksuelt virker det utroligt spændende at opleve de
ændringer der sker med hendes krop, jeg har jo
6 børn, og det har været lige fascinerende hver gang.
Både min ex og nuværende kone har under graviditeterne
haft øget lyst til sex, måske også fordi, jeg netop var
vild med den store dejlige mave, jeg fotograferede
min kone næsten dagligt uhhhhmmmmmmm. jeg
tager tit de fotos fem, hun så bare så vidunderlig
dejlig ud, hendes ansigt ændredes fra ungpige, til
moden sødmefyldt modenhed (ok ok jeg skal
nok stoppe inden serveren bliver fyldt helt op med
bare mit indlæg)

MVH
Henning

Fra : chokmah

Dato : 21-02-02 18:37

"Stine" skrev d. 20-09-01 14:50 dette indlæg :
hej Sine

> [...]
> herinde over tæerne, men altså når ens g-streng ikke passer mere -så
> føler jeg sku at jeg render rundt med telte på )

ja men nu er der jo gåed nogen måneder sååå....hvordan var det ?

> Jeps, det er det - og jeg glæder mig meget - til d 28 jan. helt
> præcist

og hvad blev det og hvordan var det :) ?
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Gitte Beyer

Dato : 20-09-01 17:06

Selv Hej

>Jeg ville høre de andre tøzer herinde hvordan deres erfaring med sex
>samtidig med graviditet har påvirket jer ?

Uha, for mig passede det ikke særligt godt sammen.

>Nogle har sindsygt lyst til at prøve alt muligt, og andre vil slet
>ikke så meget som tænke på sex..

Jeg hørte nok til den sidste kategori under min graviditet. Inden for
en måned efter "befrugningen" forsvandt min lyst til sex fuldstændig,
faktisk fra den ene dag til den anden. Og jeg plejer ellers ikke at
ligge på den lade side *GG*. Men det var lidt som om, min krop ikke
rigtigt kunne "tændes", det var lige meget hvordan vi forsøgte os,
intet hjalp. De ting jeg plejede at kunne lide, sagde mig ikke en dyt.
Det gjorde andre ting for den sags skyld heller ikke. Men på det
mentale plan savnede jeg da at have sex, og de ting der nu følger med
(samhørighed, tæt kontakt osv.), men min krop var stået totalt af. Har
faktisk spekuleret på, om det kunne være noget hormonalt. Altså nu når
jeg nu var gravid, hvad skulle det så til for at dyrke sex, "formålet"
var jo ligesom væk. De sidste par uger af graviditeten kom sex-lysten
så igen for fuld styrke, og vi havde et sex-liv på noget nær "normalt"
niveau, selv om maven gjorde det lidt besværligt.

Faktisk havde vi en sjov episode første gang vi var ved jordemoder.
Hun spurgte så om vores sexliv var påvirket af min graviditet, hvilket
vi jo måtte sige ja til. Så sagde hun, at man ikke måtte forvente det
blev normalt igen før det yngste barn var 15 år! Du skulle se min mand
i hovedet....

At vi så efterfølgende har fået et endnu bedre/mere aktivt sexliv er
jo så en hel anden historie. Nu er min mand bekymret for, om han nu
også kan holde det niveau 16-17 år frem i tiden (vi skal jo da have et
barn mere om et par år.)

MVH
Gitte

Fra : Stine

Dato : 21-09-01 09:13

On Thu, 20 Sep 2001 16:06:07 GMT, gitte@beyer.nu (Gitte Beyer) wrote:

>Selv Hej

>Uha, for mig passede det ikke særligt godt sammen.

Ja det er jo lidt uheldigt... :/

> [...]
>så igen for fuld styrke, og vi havde et sex-liv på noget nær "normalt"
>niveau, selv om maven gjorde det lidt besværligt.

Det er også rigtigt sat nærheden, putteriet og krammeriet er helt
fantastisk dejligt, det er jeg meget enig i

Jeg kunne også godt beskylde mine hormoner for at spille mig et puds,
for jeg har meget lyst til det og kan tænke og drømme om det vildeste
ting, men hvis jeg først "ligger der" så gider jeg ikke.. det er sku
lidt underligt..

> [...]
>vi jo måtte sige ja til. Så sagde hun, at man ikke måtte forvente det
>blev normalt igen før det yngste barn var 15 år! Du skulle se min mand

Kors, jeg have rendt skrigende ud af rummet )

> [...]
>jo så en hel anden historie. Nu er min mand bekymret for, om han nu
>også kan holde det niveau 16-17 år frem i tiden (vi skal jo da have et

Mon ikke, det er jo sådan noget der må siges at være naturligt )
Men held og lykke

>MVH
>Gitte

Knus Stine

Fra : Tomas O.

Dato : 20-09-01 21:39

hej Stine du skrev:

> Hejsa med jer,

Hej Stine og velkommen tilbage

> nu er det længe siden jeg har været herinde men så længe
> gruppen er her stadig, så er alt jo dejligt.

Ja ikk

SNIP
> Hvad med gutterne, hvordan har i det med sex, og gravide
> kvinder ? Har i erfaringer med at de skifter "mening" om
> deres lyster hele tiden ??

Jeg lod ikke min eks få fred under graviditeten! Det var da vildt
lækkert.

--
Hilsen Tomas O.
Thorbjørn Ravn Andersen fra skadestuen med foden i laser:

Fra : Stine

Dato : 21-09-01 09:18

On Thu, 20 Sep 2001 20:39:15 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>Hej Stine og velkommen tilbage

Hej Tomas, og tak for det - du har jo ikke været så langt væk.

>Ja ikk

Joeh, det er rart at I stadig er her allesammen, selvom jeg ikke var
så aktiv de sidste par uger jeg var herinde

>SNIP
>
>Jeg lod ikke min eks få fred under graviditeten! Det var da vildt
>lækkert.

Ja det er så også det indtryk jeg har efterhånden, det er kun godt
)

Knus Stine

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 22-09-01 08:15

Hej Stine,

"Serial # 19781010" <stine@nuserpigen.dk> wrote in message

Først og fremmest et stort tillykke til jer herfra *S*

> Hvad med gutterne, hvordan har i det med sex, og gravide kvinder ?

Jeg "har haft" 3 graviditeter at "øve" mig på, og jeg har reageret meget
forskelligt hver gang.

Første gang min eks blev gravid, havde jeg ikke særligt meget lyst til
sex - Tror det især havde at gøre med, at jeg var nervøs/bange for at skade
fostret.
Anden gang hun blev gravid, fortsatte vores sex-liv på normalt blus.
Men tredje gang hun var gravid, tændte jeg vildt meget på hende og hendes
dejlige mave.

Så det er jo svært at give et entydigt svar på, set fra min ende *S*
Men jeg glæder mig vildt meget til, når min kæreste engang går hen og
bliver gravid *S*

Hilsen Jan