Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede-sammneligning af NY skyline søges ~
Fra : Dr. Ralph

Dato : 19-09-01 11:57

Nogle der kan hjælpe mig med at finde et billede af NY skyline før
world-trade-center ulykken og efter - dvs. en profil hvor før billedet
indeholder en skyline, hvor WTC twin towers ses tydeligt, og bagefter
ulykken, hvor de mangler - helst billeder fra stort set samme vinkel ?

Og jeg leder ikke efter manipulerede billeder, hvor twin towers er
fjernet i photoshop - det kan jeg selv gøre.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : U. Pedersen

Dato : 19-09-01 13:57

On Wed, 19 Sep 2001 12:57:29 +0200, Dr. Ralph <dr.ralph@spam.mail.com>
wrote:

> [...]
>

>Og jeg leder ikke efter manipulerede billeder, hvor twin towers er
>fjernet i photoshop - det kan jeg selv gøre.

Jylands Posten har vist det du søger

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)