Hundenyt
Fra : Bettina

Dato : 12-12-00 15:37

Jeg ved ikke om alle kender det her nyhedsbrev, men det kan klart anbefales:

http://nyhedsbrev.jubii.dk/hund.asp

der er nogle rigtig gode "artikler" både for nye og garvede hundeejer. En
del af dem er sikkert også fremragende som oplæg til videre debat her i NG

(og nej, jeg har ikke noget med det brev at køre, jeg synes bare det er
vældig nteressant og vil gerne dele oplevelsen med jer andre)

Bettina

Fra : Søren Petersen

Dato : 12-12-00 20:57

Kan også varmt anbefale det. For hvert nyhedsbrev fortælles der om
baggrunden for en hunderaces opståen (eller hvad det nu hedder, hehe). Der
fortælles også om ulven i den vilde natur samt lidt om nye metoder inden for
hundeverdenen samt træningstip. Jeg synes i hvert fald at det er meget
spændende, og der er helt sikkert nogle emner som kan bruges til debat her i
nyhedsgruppen.

Mvh
Søren og Timi