Deaktivering af scripts - betydning?
Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 19-09-01 04:10

En deaktivering af scripts i den brugerdefinerede sikkerhed i IE5.0
skulle elminere risikoen for at blive smittet med Nidma-virussen
(iflg. virus112.dk). Men hvad betyder det for brugen af browseren -
vil der være sider eller elementer, jeg ikke kan se?

mvh
Lars

Fra : Nils

Dato : 22-09-01 12:28

On Wed, 19 Sep 2001 05:10:09 +0200, lcj@wanadoo.dk wrote:

> [...]
>(iflg. virus112.dk). Men hvad betyder det for brugen af browseren -
>vil der være sider eller elementer, jeg ikke kan se?

Selvsagt jo!

Nils

-- Usenet-etikette --
-- http://usenet.dk/netikette/ --

Fra : Søren

Dato : 24-09-01 08:04

> [...]
> (iflg. virus112.dk). Men hvad betyder det for brugen af browseren -
> vil der være sider eller elementer, jeg ikke kan se?

Jeg kan eks. ikke se dennne side www.shg.dk med EI6
når scripts er slået fra.