Indiana Jones 4
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 19-09-01 00:13

For et par år siden var dette et MEGET hot emne næsten overalt hvor man gik
og stod...

Rygtet sagde at HF havde sagt ja til at spille med i nummer 4, og at titlen
på filmen (sandsynligvis) ville være "Sons/Suns (det lyder jo ens når man
hører det, men betydningen er forskellig) of Darkness".

Er der nogen der egentlig har noget KONKRET viden om hvorvidt alt dette var
rygter eller hur??

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 19-09-01 07:37

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hører det, men betydningen er forskellig) of Darkness".
>
> Er der nogen der egentlig har noget KONKRET viden om hvorvidt alt dette

Der står en del på http://www.corona.bc.ca/films/details/indy4.html

Men eftersom den står som værende i "development hell" skal du nok ikke vå
alt for store forhåbninger.

/Nikolaj

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 19-09-01 12:16

> [...]
> hører det, men betydningen er forskellig) of Darkness".
>
> Er der nogen der egentlig har noget KONKRET viden om hvorvidt alt dette

Efter hvad jeg har læst forskellige steder, så skulle der være skrevet flere
manuskrifter til den, men de var åbentbart ikke helt gode nok til at få Indy
4 titlen på.
Desuden skulle de fleste fra de gamle Indy film også være villige til at
lave 4'eren, når det HELT rigtige manuskript dukker op.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : JSMadsen

Dato : 29-09-01 16:40

Johnny Jakobsen skrev i meddelelsen <3ba87def$0$82125$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>Desuden skulle de fleste fra de gamle Indy film også være villige til at
>lave 4'eren, når det HELT rigtige manuskript dukker op.

Og såfald en 4'er skulle kommer bliver det først omkring 2005-6 da George Lucas
gerne vil have afsluttet Stwa Wars først.

--
/JONAS
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 40.000+ DVD anmeldelser!