Hvor mange liv har en hund???
Fra : Ann K.

Dato : 03-12-00 21:19

Hejsa.
Man siger jo at katte har 9 liv.... men hvad med hunde?
Spørger, fordi jeg efterhånden er sikker på, at Dise (4½ mdr. sheltiehvalp)
snart har brugt sin kvote!
Først "overlever" hun en rulletur ned at en skrænt, skader kun sin pote...
så klarer hun et meget voldsomt sammenstød med vores hundehadende gamle
hunkat - et ordentligt krads bag øret... så når hun af vejen, da to
kæmpekøtere går i struben på hinanden, mens hun står i midten - ingen
skrammer....

Og i dag.....
Det lykkedes hende at smutte med Sif op af en jordvold på Vestvolden - vi
ved, at der på den ene side er en portåbning (den side, hvor vi gik!)... og
altså derfor et lodret fald på ca 3 meter! Problemet er, at hundene _ikke_
kan se, at de træder ud i den blå luft... der er simpelthen for høj
bevoksning lige ved kanten

Og jeg, store idiot, kaldte hende til mig!!!!
Er I klar over, hvor mange tanker, der kan flyve gennem ens hoved, mens man
ser sin hund falde 3 meter?????
Der er absolut intet at mærke på hende - lige efter faldet virkede hun lidt
fortumlet, men kom direkte hen mod mig, for at se, hvorfor jeg skreg og
hylede sådan
Heldigvis faldt hun ikke lige ved porten... der er der fliser... men lidt
ude i siden og faldet blev derfor afbødet en del af noget krat, græs og
nedfaldne blade....
Men, pyha, det løber mig stadig koldt ned af ryggen, ved tanken om, hvad der
kunne være sket!

Vi skal ikke der hen igen!

Mvh Ann

Fra : Johnny

Dato : 04-12-00 01:12

Hej Ann
Jeg kan "desværre" ikke svare på dit spørgsmål, men jeg kan da anbefale dig
at udforske nogle andre spørgsmål, f.eks. hvordan bruger man en stopfløjte.
Hel og lykke fremover med din hvalp, og gid du aldrig må få svar på dit
spørgsmål.

Hilsen
Johnny
AQUALAB Labradors
jol@kdj.dk
http://home.worldonline.dk/~hkh/candy/

Fra : Jesper Krogholt

Dato : 05-12-00 12:38

Hej Ann

Jeg føler med dig og din forskrækkelse. Min Sheltie, Strauss, løb også
direkte ud over en kant (dog kun 1½ m) og ned på beton - landede halvt på
den ene skulder - da han var ca. 6 mdr. Han flygtede fra en venligsindet
person, og skulle hurtigst muligt hen til mor og far. Jeg nåede overhovedet
ikke at reagere. Puha. Der skete heldigvis heller ikke noget.

Lad os håbe de har mange, mange liv i behold... (-;

Med venlig hilsen

Jesper Krogholt
www.strauss.f2s.com

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 07-01-01 11:42

Den har kun ét, så pas på den lille..............