mudi
Fra : Dag Realfsen

Dato : 30-11-00 20:35

Hei!
Er det noen som vet om hunder av rasen mudi?
Finnes det en oppdretter av rase i Danmark?? Jeg vet at det har vært, men om
det fortsatt er noen der avler rasen?
Takk!
-Inga:)

Fra : Dag Realfsen

Dato : 30-11-00 20:36

For de som ikke vet hvordan en mudi ser ut.... http://home.no.net/mudi

-Inga :)

Dag Realfsen <dag.realfsen@tm.telia.no> skrev i
meldingsnyheter:QZxV5.674$LE6.171074048@news.telia.no...

Fra : Mari

Dato : 02-12-00 00:57

"Dag Realfsen" <dag.realfsen@tm.telia.no> skrev i en meddelelse news:QZxV5.674$LE6.171074048@news.telia.no...
> [...]
> Er det noen som vet om hunder av rasen mudi?
> Finnes det en oppdretter av rase i Danmark?? Jeg vet at det har vært, men om

Der findes ikke nogen i den danske opdrættervejviser - men der er et par udenlandske opdrættere på denne side:
http://www.dog-inn.com/index.htm

Jeg kan foreslå dig at finde "Klubben for Hyrde-, Kvæg- og Gårdhunde uden Specialklub" på http://www.dansk-kennel-klub.dk som
ligger under punktet "Om Dansk Kennel Klub --> DKK Specialklubber".

Måske er der nogle af dem, der kan guide dig til evt. danske opdrættere.

--
Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 02-12-00 12:17

"Klubben for Hyrde-, Kvæg- og Gårdhunde uden Specialklub har deres egen
hjemmeside på www.khkg.dk

KH
Søs

Mari <mari@hansen.image.dk> skrev i en