Gode danske demo sider?
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 18-09-01 15:43

Hej NG.

Jeg er i gang med at opbygge mit mp3 bibliotek KUN med demoer fra danske
bands. Har I ikke nogle gode hjemmesider, hvor dansk bands har lagt gode
demoer ud på nettet til fri download?

Morten
http://www.mortenbock.dk

Fra : Christian Muus

Dato : 18-09-01 17:49

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er i gang med at opbygge mit mp3 bibliotek KUN med demoer fra danske
> bands. Har I ikke nogle gode hjemmesider, hvor dansk bands har lagt gode

http://w1.1459.telia.com/~u145901436/dupi/
www.danskebands.dk

---
Christian Muus
www.bionicflavour.subnet.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 18-09-01 19:33

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er i gang med at opbygge mit mp3 bibliotek KUN med demoer fra danske
> bands. Har I ikke nogle gode hjemmesider, hvor dansk bands har lagt gode

Vi har en enkelt...
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/lumg
Direkte MP3-link: http://woyzeck.homepage.dk/LUMG/nowayinhell.mp3

Jacob

Fra : ouiou

Dato : 18-09-01 20:11

Hej Morten

Du kender den nok allerede, men nu tager jeg den alligevel.
www.viatone.com
Den er proppet med en masse god og mindre god dansk musik, inden for flere
genrer.

Mvh.
Niels Overgård

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 18-09-01 23:06

Tjek også www.coperecords.dk Dansk jazz, boogi-woogie og blues i
verdensklasse
evt www.vitaminic.dk alle genre.....

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 19-09-01 18:13

> Hej Morten
>
> Du kender den nok allerede, men nu tager jeg den alligevel.
> www.viatone.com

Er alle bands danske? Eller er det et internationalt foretagende? Det kunne
være fedt med et DK index på den side.

--
Morten Bock Sørensen
8200 Århus N

Fra : sister27

Dato : 19-09-01 13:36

"Morten Bock Sørensen" skrev d. 18-09-01 15:43 dette indlæg :
> [...]
danske
> bands. Har I ikke nogle gode hjemmesider, hvor dansk bands har lagt

Hilsen sister27

http://www.kandu.dk/