hundesvømming
Fra : Maggi Devig

Dato : 24-11-00 21:52

Hei Danmark
Er utflyttet dansker, som har hørt om at det finnes en del steder i Danmark,
hvor man kan trene sin hund ved hjelp av svømming. Jeg leger med tanken om
kanskje å få til noe sådan her, men trenger å besøke/se hvordan det
foregår.Er der noen som kan hjelpe med adr. tlf. nr o.s.v, ( helst i
Jylland)ville jeg være svært takknemmelig.
Med vennlig hilsen
Maggi

Fra : Mari

Dato : 25-11-00 00:29