Æv skole i bæltefiksering af hunde
Fra : Bjarne Østergård

Dato : 24-11-00 00:10

Æv.
Jeg så lige i fjernsynet nogle folk der gik til kursus i bæltefiksering af
hunde.

Hundene så endda helt normale ud. Så det undrede mig de sådan skulle snørres
ind i kæder og lædder remme.

Nå!! Må jo desværre så konstatere at der stadigvæk findes hundetrækker
kurser.

Stakkels ejere der aldrig får lov at få et normalt forhold til deres hunde.

Var i udsendelsen med det der navn på et Australsk kastevåben.

--
Ned venlig hilsen
Bjarne Østergård

Fra : Martin Olsen

Dato : 24-11-00 00:39

Hej Bjarne,
som altid en meget "rammende" kommentar.
Mvh.
Martin

Fra : Heidi Høegh

Dato : 24-11-00 06:53

Bjarne Østergård <boe@gigasoft.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8vk87a$d4c$1@news.cybercity.dk...
> [...]
hunde.

> Var i udsendelsen med det der navn på et Australsk kastevåben.

Hej Bjarne

Jeg tror simpelthen det er blevet en dille.
Der hvor jeg gik til hundetræning var der en hund der kom indsnørret i kæder
og remme , og der gik ikke mange uger før end at alle uanset hundenes
opførsel skulle have en, det er fuldstændig vildt.
Og vores instruktører, ja det var lige før der var uddeling af dem ved
indgangen.
Jeg kan stadig ikke se formålet med dem, det må være ganske ubehageligt at
være indsnørret i.

Venlig Hilsen
Heidi Høegh

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-11-00 09:28

Heidi Høegh <bentogheidi@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8vkvm1$ibi$1@news.inet.tele.dk...

> [...]

> opførsel skulle have en, det er fuldstændig vildt.
> Og vores instruktører, ja det var lige før der var uddeling af dem ved

<> Hej her er altså noget der totalt har forbigået min opmærksomhed - er der
mon en der gider fortælle mig hvad det hele går ud på og hvad meningen er
med dette bæltefiksering - jeg sidder nemlig uden at fatte et dyt.

Masser af hilsner fra Anne-Marie

Fra : Bjarne Østergård

Dato : 24-11-00 21:10

Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XNpT5.1$_t3.332@news101.telia.com...
> [...]
> mon en der gider fortælle mig hvad det hele går ud på og hvad meningen er
> med dette bæltefiksering - jeg sidder nemlig uden at fatte et dyt.

Hej Anne Marie

Det var såmænd blot en forbruger udsendelse der omhandlede hundefodder, men
hvor man viste et hold elever eller mennesker der alle havde hunden i både
kogrimer, dressurliner og kvælerhalsbånd. Og ikke enten eller, næh alle
havde man skam alt torturgrejet i orden.

Man får sgu et chok når man ser sådanne middelalderlige metoder anvendt, og
så endda i Danmark.

Man kunne lige så godt vise et indslag om fængselsmad og så samtidig vise en
flok fanger igang med at ride træhesten.

Hm Hm. mon de også brænder hekse af i den egen af landet??

--
Ned venlig hilsen
Bjarne Østergård

Fra : Hanne Jensen