Batteri Ericsson R310s
Fra : Steen Andersen

Dato : 17-09-01 23:01

Jeg har købt en subj. og jeg vil jo gerne putte mit simkort i, men jeg kan
denondel............ ikke få batteriet ud. Er der nogen, der har et trick.
Det er som om pakningen ved batteriet er limet fast......

-Steen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-09-01 23:08

Steen Andersen skrev:

>Jeg har købt en subj. og jeg vil jo gerne putte mit simkort i, men jeg kan
>denondel............ ikke få batteriet ud. Er der nogen, der har et trick.
>Det er som om pakningen ved batteriet er limet fast......

HIIIIIIIV!

Det ER svært hvis batteriet er blevet trykket godt fast. Jeg prøvede
på et tidspunkt at stikke en pind igennem hullet i gummiet, men pas på
med det, jeg var vist tæt ved at rive gummiet over.

Når du har sat SIM-kortet i, så lad være med at trykke batteriet helt
fast bagefter...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Nyt design på siden er ved at være klar - kig forbi!

Fra : Steen Andersen

Dato : 17-09-01 23:26

-og vi siger tak til Lasse.

Jeg har HEVET synes jeg, men da jeg blev lidt mere modig måtte det jo give
efter

Nå, men da fik batteriet af, og satte mit SIM-kort fra min normale udbyder
i, virkede telefonen. Meget mærkeligt, synes jeg, eftersom den er købt med
lås fra en anden udbyder.
Hvordan kan det være.
Jeg tror nu bare, jeg vælger at ignorere det. Så slipper jeg da for at få
den låst op

-Steen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-09-01 23:34

Steen Andersen skrev:

>Meget mærkeligt, synes jeg, eftersom den er købt med
>lås fra en anden udbyder.
>Hvordan kan det være.

Hvis den f.eks. er købt med Tele Danmark abonnement, så kan du for det
meste godt bruge f.eks. Telmore-kort i den, da disse kører på Tele
Danmarks net. Telefonerne _kan_ også låses til en bestemt operatør (og
altså ikke til et net), underligt nok bruges det ikke så ofte.

venligst,
Lasse Hedegaard