unlook af Audiovox 250
Fra : Morten Dall

Dato : 17-09-01 23:08

hej er der nogle der ved hvordan jeg låser min Audiovox 250 op, den er over
6 måneder gammel og jeg kan bare sende den til sonofon, men jeg vil bare
helst ikke skulle undvære den i det stykke tid det tager at få den sendt
ind, hvis jeg kunne gøre det selv.

mvh Morten Dall

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-09-01 22:58

Morten Dall skrev:

> [...]
>6 måneder gammel og jeg kan bare sende den til sonofon, men jeg vil bare
>helst ikke skulle undvære den i det stykke tid det tager at få den sendt

Har de sagt du skal sende den ind, eller gætter du?
Det er så vidt jeg ved kun Debitel der vil have telefoner ind, og det
er kun Nokia 3210. Det kan da godt være det forholder sig på samme
måde med Sonofon og denne Audiovox, men jeg har ikke hørt om det.

Hvis du ikke har ringet til dem, så gør det, opgiv mobilnummeret (og
evt. IMEI-nummeret - tast *#06#), så kan de give dig koden - vil jeg
tro.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Nyt design på siden er ved at være klar - kig forbi!

Fra : Morten Dall

Dato : 20-09-01 22:52

ja jeg har ringet til dem og de skulle have den ind ØV ØV

Fra : Flemming Pedersen

Dato : 18-09-01 21:11

Hej Morten

Jeg har en Audiovox og har haft abonnement hos Sonofon.
Da der var gået 6 mdr. ringede jeg blot til dem og fik koden
SIM-lock koden .... sådan

Så prøv du det.

hilsen

Flemming