Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Automatisk resize af digitale billeder
Fra : Jesper Frehr

Dato : 17-09-01 22:24

Mangler et program der kan ændre størrelsen på billederne og resize dem til
noget der kan sendes over nettet. Det må gerne være RET automatisk.
Photoshop bruges lige nu, men det MÅ kunne gøres nemmere.

Jesper

Fra : Lars9999

Dato : 18-09-01 14:43

Hej

ACDSee kan bruges til dette ( Jeg bruger version 3.0) - og den har en
HTML-albun creator.

En demo kan downloades på siden:

http://www.acdsystems.com/English/Products/ImagingProducts/ACDSee/ACDSee/ind
ex.htm