popup vindue
Fra : Jens Jørgen

Dato : 17-09-01 21:50

Hej

Jeg er ved at lave et popup vindue, jeg vil gerne have at det vindue der
popper up indeholder en link, hvordan gør jeg.
Min scriptfil ser ud som nedenstående:

<script type="text/javascript">
window.open("giv-blod.jpg","mitvindue","width=268,height=224")
</script>
--
Med Venlig Hilsen

Jens Jørgen

Sind har det som faldskærme,
de virker kun når de er åbne.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-09-01 22:46

Mon, 17 Sep 2001 22:50:13 +0200, skrev "Jens Jørgen"
<jla@jlafoto.dk>:

> [...]
>Min scriptfil ser ud som nedenstående:
>
><script type="text/javascript">
>window.open("giv-blod.jpg","mitvindue","width=268,height=224")

Linket har du jo i giv-blod.jpg, det kan jo bare erstattes af
url'en til en side f.eks.

Iøvrigt kan du lave et popupvindue meget mere enkelt, især en
fordel, hvis du vil have flere på en side.

Der skal ikke stå noget i <head>, i <body>, hvor linket skal
være:

"window.open('','popup', 'width=300,height=320,left=200,top=200,'
)">Gå til Link</a>

Iøvrigt er du velkommen til at kigge på min hjemmeside, der
finder du mange eksempler på pop-upvinduer.

PS. Til en anden gang, spørgsmål om javascript hører hjemme i
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jens Jørgen

Dato : 18-09-01 19:04

> [...]
> finder du mange eksempler på pop-upvinduer.
>
> PS. Til en anden gang, spørgsmål om javascript hører hjemme i

Jeg takker og smutter lige en tur ud på din side

Jens Jørgen