Labrador hvalpe sælges
Fra : Søren Voigt

Dato : 17-09-01 20:12

Salgsklare d. 26. oktober 2001.

Med DKK stambog.

Kuld med 7 sorte hanner og 1 tæve.

Idag d. 17. September: 3 Sorte hanner tilbage.

Efter sunde og robuste forældre, der begge - udover at være rare
familiehunde - også bruges til markprøve, jagt og som apportører på
godsjagter.

MOR: HOLMGREN HUNTER'S FIGHTER (kaldenavn: FIGHTER). Morfar: DKBRCH
Bluebell's Black Russian (Krumme). Mormor: Sucola Stellaria Media (Stella).
HD-status: A2 (fri), HD-index 110,38 Albuestatus: 0 (fri) Øjenstatus: Fri
for arvelige øjenlidelser. Markprøveresultater: 1. Vinder B-prøve med
Certifikat. 2. Vinder A-prøve med CK. Bronze ved DM for Hold 2001. Vinder af
DKK's Racedyst for hold Øst 2001for ikke-stående hunde. Vinder af Racedysten
2001 Jubilæumspokal for den bedste unghund. Apportør på Skjoldnæsholm.

FAR: LOCHINESS JAMESON (kaldenavn: PRIMO), Farmor: DKCH Lochiness Dice,
Farfar: DKBRCH, DKJCH, Dyra's Trip. HD-status: A2 (fri), HD-index 103,38
Albuestatus: 0 (fri) Øjenstatus: Fri for arvelige øjenlidelser.
Markprøveresultater: 1. pr B-prøve. Bronze ved DM for Hold i DRK. Apportør
på Næsbyholm.

SE FOTO AF FORÆLDRE( klik her)
Mobil tlf.: 22 97 75 92 Maria Nielsen

Fra : Storr

Dato : 18-09-01 20:20

Jeg ville da gerne se forældrene - ren nysgerrighed, da jeg selv har et kuld
labradorhvalpe - men linket mangler.
Anne-Mette
http://vovve.net/kirill

Fra : Søren Voigt

Dato : 19-09-01 20:12

Hej Anne-Mette,

Her er et link. Det er mor (Fighter) øverst og far (Primo) nederst.

http://www.jagtformidling.dk/3.htm

Søren