Skærme
Fijala 3554
Alert!! Er min skærm død?
Fra : Anders

Dato : 17-09-01 20:04

Heyz!

Her i dag sad jeg og chattede lidt på iRC. Så begyndte min skærm at 'klikke'
og så hev jeg power-kablet ud, og et stykke tid senere tændte jeg den. Så
var den bare sort, og klikkede lidt. _Hvad_ er der galt?

-Anders

Fra : Anders

Dato : 17-09-01 20:43

LG FLATRON 775FT
Anders <anders@gregersen.as> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ba649b4$0$51392$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Anders

Dato : 17-09-01 20:44

LG flatron 775ft

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-10-01 08:58

"Anders" <anders@gregersen.as> wrote in message
> [...]
> og så hev jeg power-kablet ud, og et stykke tid senere tændte jeg den. Så
> var den bare sort, og klikkede lidt. _Hvad_ er der galt?

Noget tyder på en død PSU.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen