Hjælp jeg skal til pop-fest
Fra : DeBoss

Dato : 17-09-01 19:43

Hej..
Er der ikke godt nogen der har en god idé ??

Jeg skal til en fest hvor vi skal klædes ud som pop-idoler.. men jeg har ikke en god ide..

Jeg vil gerne klædes nemt ud.. men stadig sjovt... sjovt er vigtigt... og jeg vil helst ikke ligne en lort *SSS*

anyone ??

--
Mvh Dennis B Dennis@Bitnisse.dk
Nogle kvinder synes det er vulgært at gå

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-09-01 19:54

Hvad med hvide bukser og en hvid sweatshirt med teksten "GO-GO" og så lige
et luftigt hår . Wham er vel toppen af poppen

Michael

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-09-01 04:42

Hvad med Elvis

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-09-01 10:01

Eller måske Michael Jackson "King of POP" med lidt nitter og kæder og en
støvmaske

Michael

Fra : Mads Pedersen

Dato : 18-09-01 12:27

Eller MJ old style : afrofrisure a la "mikrofonhår" + skosværte i ansigtet?