Billigst mulige tlf.
Fra : Allan Bach

Dato : 17-09-01 17:43

Hejsa

Jeg skal ud og have mig en 3310 eller 3330, evt. en t28

Jeg har dog allerede abonnement hos TelMore så jeg leder efter den billigst
mulige kombination af en telefon + en billigt abb. som jeg jo binder mig til
i 6 måneder.

Er der nogen der kender til nogle billige kombinationer ???

På forhånd tak

- Allan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-09-01 17:47

Allan Bach skrev:

>Er der nogen der kender til nogle billige kombinationer ???

Sonofon er oftest dem det kan gøres billigst hos, men der er et tilbud
på 3330 i Bilka, se evt. her:

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Nyt design på siden er ved at være klar - kig forbi!

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 17-09-01 20:27

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message

> Sonofon er oftest dem det kan gøres billigst hos, men der er et tilbud
> på 3330 i Bilka, se evt. her:

Hej Lasse

Jeg kan altså ikke lige få disse henvisninger til at virke. Jeg kan heller
ikke se finde tilbudet på Bilkas hjemmeside. Har du evt. nogle flere
informationer?

Tak

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-09-01 20:37

Mark Andreas Christensen skrev:

>Jeg kan heller
>ikke se finde tilbudet på Bilkas hjemmeside. Har du evt. nogle flere
>informationer?

Det skulle være en Nokia 3330 med Telia-abonnement, som angiveligt
skulle være uden SIM-lås (kan dog ikke selv bekræfte det).

Prisen skulle være 599,- og et halvt års abonnement til 80,- pr.
måned. I alt 1079,- for en ikke-låst telefon. Det er en pæn pris.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : V

Dato : 18-09-01 08:33

Jeg har en t28 der lige er ombyttet til en ny på garantien, så kom med et
bud hvis du er interreseret
i ekstra batteri, og et bælteetui

Fra : jan steen sørensen

Dato : 18-09-01 08:43

V skrev i meddelelsen ...
>Jeg har en t28 der lige er ombyttet til en ny på garantien, så kom med et
>bud hvis du er interreseret
>i ekstra batteri, og et bælteetui

500,-
Jan

Fra : V

Dato : 18-09-01 12:04

Den er solgt, så nu mangler jeg en nokia 9210