Lydklip på hjemmeside
Fra : Vittrup

Dato : 17-09-01 13:37

Hvordan lægger man mp3 lydklip på sin hjemmeside?

Filerne er omkring 2 Mb

Skal de downloades til brugeren eller afspilles online?

På forhånd tak
Søren

Fra : Nicolaj Huss

Dato : 17-09-01 15:50

> Hvordan lægger man mp3 lydklip på sin hjemmeside?
>
> Filerne er omkring 2 Mb
>
> Skal de downloades til brugeren eller afspilles online?
>
> På forhånd tak
> Søren

Hej Søren

Bare læg filerne på din webserver og lav et link som normalt, men bare til
en fil. Så spørger browseren selv og filen skal hantes eller afspilles!!!!

Hilsen
Nicolaj Huss

Fra : Nicolaj Huss

Dato : 17-09-01 15:54

Undskyld, jeg tror jeg misforstod dit spørgsmål!!

Du vil have lyd som kan afspilles fra hjemmesiden???
De skal være i wav. format!!

Nicolaj

Fra : Vittrup

Dato : 17-09-01 15:03

Jamen, kan man afspille så store filer online?

Fra : Nicolaj Huss

Dato : 17-09-01 16:03

> Jamen, kan man afspille så store filer online?

Ja ja, men det er ikke smart.
Da lydfilerne er de sidste på siden der loades, kan du risikerer at lyden
ikke når at komme inden brugeren er gået igen!!!

Hilsen
Nicolaj Huss

Fra : Vittrup

Dato : 17-09-01 15:11

Nicolaj ved du hvad? Det virker altså også med mp3.
Tak for hjælpen

Søren