D-Link DI-704 godt/dårligt ???
Fra : Claus Nielsen

Dato : 17-09-01 13:40

Hejsa alle. jeg har overvejet at anskaffe mig ADSL ved TDC, og har set at man
kan få det med en D-link Router.

er der nogen der har erfaringer med en sådan en ??

jeg tænker specielt på netmeeting, ICQ osv osv

Mvh Claus

--
Posted from ip80.odnxr6.ras.tele.dk [195.215.234.208]

Fra : Jens

Dato : 22-09-01 01:25

"Claus Nielsen" <care4u@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa alle. jeg har overvejet at anskaffe mig ADSL ved TDC, og har set at
man
> kan få det med en D-link Router.

Du kan købe routeren billigere gennem en alm. forhandler end hos TDC. Jeg
vil anbefale D-Link DI-804 (http://www.dlink.co.uk/long_desc.asp?id=306),
hamrende let at sætte op via et web interface, indbygget 10/100 Mbit/s 4
port switch.
Kan også benyttes til Pro@ccess ADSL når TDC leverer forbindelsen med
10BaseT stik (Duer ikke hvis Pro@ccess ADSL er med ATM stik)

> er der nogen der har erfaringer med en sådan en ??

Jeg har kun gode erfaringer med D-Link DI-804.

> jeg tænker specielt på netmeeting, ICQ osv osv

Der kan jeg desværre ikke hjælpe, men den har support for det, kan jeg se i
dens interface (Man kan afkrydse at man benytter de nævnte programmer).

Jens