Banke på - HASTER
Fra : John K

Dato : 17-09-01 11:47

Hej

Vi vil gerne have slået "banke på" funktionen fra på vores telefoner.

Tele 2 oplyser at man skal taste #43# for at deaktivere funktionen, men det
virker ikke.

Telefonerne er en Kirk Delta 951 ISDN og en Siemens Profiset 30.

Nogen der har en løsning?

Mvh

John K

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 17-09-01 12:00

"John K" <sydfynsfm@nospam.hotmail.com> wrote in message
> [...]
det
> virker ikke.
>
> Telefonerne er en Kirk Delta 951 ISDN og en Siemens Profiset 30.

Hvordan du deaktiverer banke-på er forskellig alt efter hvilken ISDN
terminal man benytter. #43# er typisk den tastekombination, hvor du kan
deaktivere
banke-på på de analoge udgange på et ISDN modem.

Så vidt jeg husker kan det ikke deaktiveres på din Kirk Delta 951. På din
Profiset burde det kunne lade sig gøre via telefonens menu-system. Kig evt.
efter "call-waiting" i din manual eller på www.my-siemens.com

Med venlig hilsen
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : John K

Dato : 17-09-01 12:29

Hej Kasper

Tak for svaret. Jeg har lige et lille tillægsspørgsmål.
Er det ikke noget med at man hos TDC selv kan vælge hvilke
tryk-selv-services man vil have?
Hos Tele 2 køber man jo bare en pakke med det hele.

Mvh

John K

Fra : Roar Eggert Pedersen

Dato : 17-09-01 12:39

Hej John

Det er rigtigt at hos TDC Tele Danmark kan man selv vælge hvilke Tryk Selv
Services man vil abonere på.

MVH
Roar

Fra : John K

Dato : 17-09-01 12:49

> Det er rigtigt at hos TDC Tele Danmark kan man selv vælge hvilke Tryk Selv
> Services man vil abonere på.

Tak for oplysningen.

Jeg talte i øvrigt lige med en medarbejder hos Siemens, der sagde at det kun
er teleselskabet der kan slå "banke-på" funktionen til og fra. Der er ikke
andet at gøre end at skifte teleselskab.

Mvh

John K

Fra : John K

Dato : 17-09-01 13:00

> Jeg talte i øvrigt lige med en medarbejder hos Siemens, der sagde at det
kun
> er teleselskabet der kan slå "banke-på" funktionen til og fra.

Sjovt nok siger Tele 2, at det skal deaktiveres via telefonen...

Mvh

John K

Fra : Roar Eggert Pedersen

Dato : 17-09-01 17:17

Det er nok fordi de tror at du kun har analoge apperater tilsluttet til en
eller anden AB-adapter.

Roar

Fra : John K

Dato : 17-09-01 18:20

> Det er nok fordi de tror at du kun har analoge apperater tilsluttet til en
> eller anden AB-adapter.

Nej, jeg forklarede dem at det var ISDN-telefoner.
Det var først nummer to medarbejder jeg talte med der vidste at
#-funktionerne ikke virker på ISDN-telefoner.

Mvh

John K

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 17-09-01 17:16

"John K" <sydfynsfm@nospam.hotmail.com> wrote in message
> kun
>
> Sjovt nok siger Tele 2, at det skal deaktiveres via telefonen...

Man kan sige at der er 2 slags banke-på. Den i telefonen/terminalen fungerer
kun hvis der er en ledig b-kanal. Ellers skal funktionen aktiveres på
centralen. Under alle omstændigheder bør du kunne slå den fra på din
Siemens. Det kunne jeg da jeg havde en Profiset 70.

/Kasper

Fra : John K

Dato : 17-09-01 18:17

> [...]
> centralen. Under alle omstændigheder bør du kunne slå den fra på din
> Siemens. Det kunne jeg da jeg havde en Profiset 70.

Ham jeg talte med hos Siemens sagde at det ikke var muligt.
Det er kun teleselskabet der kan slå det fra sagde han.

Mvh

John K

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-09-01 18:49

"John K" <sydfynsfm@nospam.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ham jeg talte med hos Siemens sagde at det ikke var muligt.
> Det er kun teleselskabet der kan slå det fra sagde han.

Teleselskabet skal under alle omstændigheder slå den centralplacerede
version fra, men hvis der er en terminalplaceret i 30'eren (og det er jeg
ret sikker på der er) så skal den slåes fra i telefonen

--
Martin Højriis Kristensen