Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus FL-40 blits - billigt sted?
Fra : ht

Dato : 17-09-01 09:45

Jeg er interesseret i at købe en Oplympus FL-40 blits til mit Olympus
Z3030 zoom digitale kamera. Er der nogen her, der kan give mig en ide
om dels hvad en sådan blits koster, dels hvor man kan købe den rimelig
billigt?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Tom Wagner

Dato : 17-09-01 10:40

On Mon, 17 Sep 2001 08:44:51 +0000 (UTC), ht@spamcop.net (ht) wrote:

> [...]
>Z3030 zoom digitale kamera. Er der nogen her, der kan give mig en ide
>om dels hvad en sådan blits koster, dels hvor man kan købe den rimelig

Den har aldrig været billig.
Kamerahuset har den vist til 3.500,- kr.

Tom

Fra : jan

Dato : 17-09-01 14:49

Hej

Husk at få "armen" eller hvad det nu hedder samt kablet med, ellers kan du
ikke bruge det, og det koster det vide ud af øjne *S*

MVH
Jan H.

Fra : ht

Dato : 17-09-01 16:57

"jan" <jan@koien.dk> wrote in

> Husk at få "armen" eller hvad det nu hedder samt kablet med,
> ellers kan du ikke bruge det, og det koster det vide ud af øjne
> *S*

3500, og man skal huske at få en arm og et kabel med? Sådan er det med
de der "proprietary"apparater/stik. :-/

Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Peter Sørensen

Dato : 22-09-01 00:55

In article <Xns911FB6A603230htspamcopnet@212.242.40.196>, ht@spamcop.net
says...
> "jan" <jan@koien.dk> wrote in

> 3500, og man skal huske at få en arm og et kabel med? Sådan er det med
> de der "proprietary"apparater/stik. :-/

Yep!, men du kan så glæde dig over at du kan bruge standard batterier &
flashcard til dit Olympus, tænk bare på de "stakler" der har valgt Sony.
(Se evt. priserne på "Memorystick" på www.edbpriser.dk...)

--
Peter Sørensen
nwc@europe.com

..sig not found

Fail, Crash or Explode?

Fra : ht

Dato : 25-09-01 11:44

Peter Sørensen <Pling@Plang.Plonk> wrote in

> Yep!, men du kan s† gl‘de dig over at du kan bruge standard
> batterier & flashcard til dit Olympus, t‘nk bare p† de "stakler"
> der har valgt Sony. (Se evt. priserne p† "Memorystick" p†
> www.edbpriser.dk...)

Er det virkelig almindelige flashcards, der bruges i Olympus'erne?
Genialt! Hvor stort et kort kan man bruge i et C-3030 Zoom?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Tom Wagner

Dato : 25-09-01 14:46

On Tue, 25 Sep 2001 10:44:19 +0000 (UTC), ht@spamcop.net (ht) wrote:

>Er det virkelig almindelige flashcards, der bruges i Olympus'erne?

Ja, der bruges Smartmedia kort, ikke compact flash.

>Genialt! Hvor stort et kort kan man bruge i et C-3030 Zoom?

128 mb. er pt. det største.

Tom

Fra : ht

Dato : 26-09-01 00:02

Tom Wagner <tomwag@worldonline.dk> wrote in

> 128 mb. er pt. det st›rste.

Smartmedia og 128Mb - genialt! Tak for informationerne.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik