Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et godt billede uge 38
Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 17-09-01 01:30

Hej

Den her gang kommer det i hvertilfälde ind i rätte tid.

Erland Pilegaard har, jeg havde när sagt: "som sedvanligt", lavet et
fint billede. Det kan ses på

http://fotokritik.jirty.dk

Eyes of Adriana kalder han det. Et fint sort/hvidt billede af en dame
som skjuler underansigtet bag en vifte.

Herlig valör i billedet og naturligvis er öjnene skarpe som de skal
väre. Forgrunden er en aning softet og i dette tilfälde er det helt
riktigt.

Kort sagt et fint billede uden noget at kritisere.

mvh Hans Peter Larsson

Visby, Sverige

Fra : Charley Braun

Dato : 17-09-01 10:09

Spøjst jeg kan ikke se en Skid.

Charley Braun

Fra : Nuser

Dato : 17-09-01 11:49

"Charley Braun" <downunder30@hotmail.com> wrote in message
> Spøjst jeg kan ikke se en Skid.
>
> Charley Braun

Nej du har ret. Men prøv at se efter en kvinde istedet.
Nuser

Fra : PJ

Dato : 17-09-01 13:07

Sådan skal det gøres - suverænt godt og prof. udført. Dette billede kan VI
lære meget af.
MVH
Pierre Jakobi

--

Hans Peter Larsson <h.p.larsson@telia.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ba5451c.6224271@news1.telia.com...

Fra : Jørgen Angel

Dato : 17-09-01 13:37

Hans Peter Larsson <h.p.larsson@telia.com> wrote:

> Erland Pilegaard har, jeg havde när sagt: "som sedvanligt", lavet et
> fint billede. Det kan ses på
>
> http://fotokritik.jirty.dk

Det kunne jeg godt tænke mig at se, men jeg får kun et index over 13
billeder. Når jeg klikker på linien med det nævnte billede, får jeg bare
den samme indexside en gang til.
Jeg bruger Netscape og Mac.
Jørgen

Fra : Tom Wagner

Dato : 17-09-01 14:47

On Mon, 17 Sep 2001 14:37:29 +0200, angel@inet.uni2.dk (Jørgen Angel)
wrote:

>Det kunne jeg godt tænke mig at se, men jeg får kun et index over 13
>billeder. Når jeg klikker på linien med det nævnte billede, får jeg bare
>den samme indexside en gang til.

Ja, det er ikke nemt at vide, at man skal klikke helt ude til venstre
på datoen.

Tom

Fra : Pico

Dato : 17-09-01 15:46

> [...]
> riktigt.
>
> Kort sagt et fint billede uden noget at kritisere.

Jeg kan fuldtud tilslutte mig, det er rart at se Erland stadig kan lave
billeder uden at manipulere dem. Det er rigtig godt.
Pico

Fra : Jan Boegh

Dato : 18-09-01 08:43

"Hans Peter Larsson" <h.p.larsson@telia.com> wrote in message news:3ba5451c.6224271@news1.telia.com...

> Erland Pilegaard har, jeg havde när sagt: "som sedvanligt", lavet et
> fint billede. Det kan ses på

> Kort sagt et fint billede uden noget at kritisere.

Ren fryd for øjet! Bare det var et jeg havde taget.

mvh
Jan

Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 19-09-01 18:27

Sådan skal det gøres.

Flemming Thor Hansen
Fjern "no_spam " fra e-mail adressen ved e-mail svar

Billedgalleri på Webshots
http://community.webshots.com/user/flemmingthorhansen