Nokia PC Suite 4.05
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 16-09-01 23:16

Hej

Jeg har købt en N6210 og der følget Nokia PC Suite 4.05 med, men jeg kan
ikke f.eks. ikke indtaste andet end navn og telefon nr. de andre felter er
grå.

Skal jeg have et andet produkt eller en opdatering

mvh
Gerner Majlandt

Fra : --==JKADK==--

Dato : 17-09-01 08:29

"Gerner Majlandt" <gerner@majlandt.dk> wrote in message
> [...]
andre felter er
> grå.
>

> Skal jeg have et andet produkt eller en opdatering

Hvis du har Outlook ( ligger i office pakken ) kan du
indtaste kontakter i den og så syncronicere disse over på
din 6210 via PC Suite ..

Regards

Fra : ABL

Dato : 17-09-01 10:30

Hej
Hvilken type kabel har du et dau-9 eller dlr-3
med dau-9 kan man ikke anvende alle funktioner

Allan

Fra : Peter Rongsted

Dato : 18-09-01 19:22

> [...]

>grå.
>
>Skal jeg have et andet produkt eller en opdatering

Der findes en PC Suite 4.06 på forum.nokia.com - download er gratis. Jeg ved
ikke om den lige løser dit problem, men den har flere funktioner end 4.05, så
det kan da være.

Peter

Fra : Jacob

Dato : 19-09-01 10:51

Som Allan skrev :

Citat :

Hej
Hvilken type kabel har du et dau-9 eller dlr-3
med dau-9 kan man ikke anvende alle funktioner

Allan

---citat slut---

Så er det vigtigt at du bruger det rigtige kabel. DAU-9 (eller DAU-9P)
kablet er et "dumt" kabel, der er designet til 5110, 6110, 6150, men hvis du
skal lave den salgs numre med din 6210, SKAL du have DLR-3P kablet. Dette er
et "smart" kabel, hvor der sidder lidt elektronik inden i. Forskellen på
6210 og de andre er, at 6210 har indbygget modem. Derfor kræves der lidt
ekstra af kablet. Tekniken bag, kender jeg ikke....

MVH Jacob

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 19-09-01 12:43

Hej
"Jacob" <jacob.nielsen@nokia.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> 6210 og de andre er, at 6210 har indbygget modem. Derfor kræves der lidt
> ekstra af kablet. Tekniken bag, kender jeg ikke....

Jeg bruger IR porten

mvh
Gerner

Fra : Jacob

Dato : 20-09-01 07:40

OK, med IR porten kan det også lade sig gøre. Det er kun hvis du brugte
kabel, at det er vigtigt...