Ekstern antenne til 3310, hvilken og hvord~
Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-09-01 22:38

Hejsa i gruppen.

er der nogen der kan anbefale en ekstern antenne til en 3310, det ligger
nemlig sådan at der er meget dårlig fobindelse indendøre her hvor jeg bor og
har søgt lidt rundt på www.thansen.dk og der fandt jeg ud af at man skal
have en antenne adaptor for at kunne tilslutte en ekstern antenne, men hvad
kan i anbefale eller hvad skal jeg _ikke_ købe?

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Morten B

Dato : 16-09-01 23:13

"Michael Nielsen" <leahcim@mail.net4you.dk> wrote in message
> [...]
hvad
> kan i anbefale eller hvad skal jeg _ikke_ købe?

Har du undersøgt om der er andre (og måske billigere) selskaber der måske
dækker bedre lige der hvor du bor. Det vil nok være det letteste, især nu
hvor du kan tage dit nummer med rundt.

/Morten

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-09-01 23:39

> Har du undersøgt om der er andre (og måske billigere) selskaber der måske
> dækker bedre lige der hvor du bor. Det vil nok være det letteste, især nu
> hvor du kan tage dit nummer med rundt.

Ja der er kun TDC og Sonofon der dækker her og jeg har sonofon, signalet er
vist det samme med TDC.

--
Best regards
Michael Nielsen