Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Efteråret er over os...
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-09-01 22:05

Jeg har netop opdateret http://www.photo-gallery.dk - med nye billeder
fra uge 37 - 2001, de afspejler på mange måder at efteråret er over os...!

Jeg har også været rundt og har lavet fotos af en stribe skæge skilte,
det kan jo være de inspirer Lars Kruse...:)

Nå se selv der er 9 preview-ark med 137 billeder.

Fra : Esben

Dato : 17-09-01 08:35

> | http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv |

Ikke at det har nogen graverende betydning, men skibet på det billede der
hedder motorbaad-29.jpg hører ikke til marinehjemmeværnet.

--
Esben

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-09-01 10:30

Esben wrote:

> Ikke at det har nogen graverende betydning, men skibet på det billede der
> hedder motorbaad-29.jpg hører ikke til marinehjemmeværnet.

Det vil jeg naturligvis rette, har du en idé om hvad det er for et fartøj.

Fra : Esben

Dato : 17-09-01 14:15

> Det vil jeg naturligvis rette, har du en idé om hvad det er for et fartøj.

Det er en af Søværnets inspektionskuttere der hovedsageligt bruges til
fiskeriinspektion o.lign. ved Grønland. Det hedder 'Agpa'.

--
Esben

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-09-01 14:18

Esben wrote:

> Det er en af Søværnets inspektionskuttere der hovedsageligt bruges til
> fiskeriinspektion o.lign. ved Grønland. Det hedder 'Agpa'.

Jeg takker...:)