netværks overvågning
Fra : Nikolas

Dato : 16-09-01 19:58

Hej er der nogle der kender et program der kan overvåge hvem der i vores
lokale netværk er inde på min maskine, og evt. hvad de henter. jeg har en
delt mappe, men jeg kan bare se at der er en bruger på, jeg kan ikke se om
det er en ude fra. Og det kunne jo være interessant at vide.

Nikolas

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 16-09-01 21:59

Kan Windows' egen netværkovervågning ikke det ??
Jeg bruger et lille freeware program der hedder Netwatcher Pro.
Det kan vise ip-adresse og bruger der er inde og kigge, samt hvilken fil der
er åben.
Idag hedder det noget andet og det er blevet et betalingsprogram, men den
"gamle" virker endnu.
Hvis du vil have det kan jeg godt e-maile det til dig...

Fra : Kim Jakobsen

Dato : 18-09-01 01:30

Hvis du har tid, må du også meget gerne sende et kopi til mig!

Mvh. Kim Jakobsen

Fra : Steen Olsen

Dato : 20-09-01 10:02

"Kim Jakobsen" <0105@worldonline.dk> wrote in message
> Hvis du har tid, må du også meget gerne sende et kopi til mig!

> [...]

Hi,
M h a Google.com fandt jeg den her
http://www.pcworld.no/filguiden/fil.cfm?id=266

/Steen