Skærme
Fijala 3554
BNC-kabel & monitor
Fra : Darcy

Dato : 16-09-01 19:55

Hvordan skal man få WinXP til at finde ud af hvilken skærm det er man
bruger, når man bruger BNC-kabel?

Darcy

PS: Har en 24" Sony.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-01 19:57

"Darcy" <darcy@eberhardt.as> wrote in message
> Hvordan skal man få WinXP til at finde ud af hvilken skærm det er man
> bruger, når man bruger BNC-kabel?

Den har fundet dit grafikkort?

> PS: Har en 24" Sony.

Du downloader vel bare driverne til din skærm. Og opdatere driverene til
skærmen.

Fra : Darcy

Dato : 16-09-01 22:25

> "Darcy" <darcy@eberhardt.as> wrote in message
>
> Den har fundet dit grafikkort?

> Du downloader vel bare driverne til din skærm. Og opdatere driverene til
> skærmen.

Tja, det jeg kan finde af driver på Sony´s hjemmeside hjælper ikke meget i
XP...

Darcy

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-09-01 21:09

"Darcy" <darcy@eberhardt.as> wrote in message
> Hvordan skal man få WinXP til at finde ud af hvilken skærm det er man
> bruger, når man bruger BNC-kabel?

Jeg har samme problem med en Viewsonic P95f.
Jeg hentede driverne fra deres hjemmeside og installerede dem og valgte
skærmen manuelt.

Alternativt må du bruge et almindeligt kabel mens windows finder driverne og
så bagefter skifte over til BNC igen.

Hvis der er nogen der har en bedre løsning vil jeg gerne høre den

Mvh
Flemming

Fra : Darcy

Dato : 16-09-01 23:34

"Flemming Joensson" <joensson@cs.auc.dk> wrote in message
> [...]
og
> så bagefter skifte over til BNC igen.
>
> Hvis der er nogen der har en bedre løsning vil jeg gerne høre den

Funker ikke!!

Darcy

Fra : Madsen

Dato : 17-09-01 17:40

"Darcy" <darcy@eberhardt.as> skrev:

> Hvordan skal man få WinXP til at finde ud af hvilken skærm det er man
> bruger, når man bruger BNC-kabel?
>
> PS: Har en 24" Sony.

Her på Win2000 er det denne jeg kører med:
<http://www.ita.sel.sony.com/bin/support/support.cgi?whichone=1&installfile=sonyminf.txt&downloadfile=SONYMINF.EXE>

Kører også BNC, men Plug&Pray virker ikke med BNC som du allerede
har opdaget. :)

PS: Har også en 24" Sony.

--
Mvh. Madsen