remote software !
Fra : bok

Dato : 16-09-01 18:43

Hej Ng,

Jeg mangler et godt remote software til client PC´er i netværk. Clienten må
ikke kunne se at der er startet noget program, således heller ikke kunne
lukke det ned. Fra en server skal man kunne lukke for clienternes PC´er, det
er ikke en nødvendighed at softwaren kan kontrollere hvad clienten foretager
sig.

Så er der nogen den kender et sådant godt freeware software til windows 2000
?

Mvh
BoK

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 18-09-01 23:39

VNC eller RemotelyAnywere

Mvh
Martin

Fra : BoK

Dato : 19-09-01 06:20

"Martin Bilgrav" <bilgrav_NOSPAM_@image.dk> skrev i en meddelelse
> VNC eller RemotelyAnywere
>
> Mvh
> Martin

jeg har prøvet VNC, men jeg kan ikke se hvordan man kan fjerne Ikonet, som
bliver vist nede til højre på status linien.

Mvh
BoK

Fra : MBi

Dato : 19-09-01 08:53

øh, det har jeg aldrig set på mine NT4.0 dåser....

kun når service helperen er startet, så prøv evt at fjerne den fra opstart.

RA: Her kan du confg den til at fjerne icon'et.

Mvh
Martin

Fra : bok

Dato : 19-09-01 17:23

"MBi" <bilgrav@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> RA: Her kan du confg den til at fjerne icon'et.

det er ikke lige forstået, hvor ser du det ?

Mvh
BoK