Boris og hønsene
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 16-09-01 16:49

Vi fik for nogle uger siden 10 kyllinger - sådan nogle sjove gule nogen, som
min mor absolut skal give mad hver dag. Nu er jeg jo slet ikke jaloux - nej,
nej - men det er da træls med al den opmærksomhed, de får.

Nu fandt min mor så ud af at de også skal være i haven. Hvad giver I? Nu
skal de absolut fare rundt og spise regnorme, og forstyrre mig, når jeg
ligger og hygger. Meeen, så fik jeg en god idé - hvis jeg løber efter dem,
så spæner de bare, og det er da også meget sjovt, men det er jo bedre, hvis
jeg kunne få dem tilbage i hønsegården, ikke? Så jeg lister lige så stille
bag dem indtil de er inde, og så får de lige en lille løbetur, så de er helt
nede i den anden ende. Sådan!

Min mor siger, at jeg er en laban, men egentlig er jeg bare ret dygtig,
synes I ikke?

Miaver fra Boris (og hans stadig grinene mor).

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-09-01 17:47

*GGG*

Jamen hvor er du dygtig Boris
Tror din mor er glad for at du ikke spiser de gule tingester

Hilsen
Joan

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-09-01 18:16

hihi

Hyrdekatten Boris - du kunne lære hundene noget.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Helle Andersen

Dato : 16-09-01 22:49

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in message news:3ba4cae5$0$989$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Min mor siger, at jeg er en laban, men egentlig er jeg bare ret dygtig,
> synes I ikke?

Jo Boris, jeg synes du er meget dygtig
Sikke et syn - det ville jeg godt se !

Det får mig til at tænke på, at vores kære misser
altså er utroligt kreative og gode til at tilpasse sig
til situationen. Kesto er blevet enebarn, da de to
andre killinger er flyttet ned til opdrætteren - i hvert
fald i en periode. Han blev ret ked af det og græd
meget, men så adopterede han fuldstændig min
ilderhvalp, Ciré. De to elsker simpelthen hinanden
og da to af mine andre ildere hader Ciré og den
sidste ikke gider lege ret meget er hun ovenud
lykkelig. Kesto's mor, Eika, leger en del med ham,
men der skal jo noget til at hamle op med en 15
ugers killing, så det er en fryd at se Ciré og Kesto
fare "i hinandens arme" med 220 kmt, når hun
bliver lukket ud af buret.

--
Hilsen Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/