Carrano, data abstractions...
Fra : Christopher A. F. To~

Dato : 16-09-01 13:46

Hej

Er der nogen der har denne bog?
Hvis ja, er der så nogen der gider at skanne Kap8 PP8 for mig. Jeg er
taget til en anden by, men har glemt min bog. Ikke heldigt
Især ikke når jeg skal lave denne opgave til i morgen - den skal
afleveres...

med venlig hilsen
Christopher Tomas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-09-01 13:54

Christopher A. F. Tomas skrev:

>Er der nogen der har denne bog?

Ét stk. scannet tekst afsendt.

--
Bertel

Fra : Christopher A. F. To~

Dato : 16-09-01 14:03

On Sun, 16 Sep 2001 14:54:29 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>Ét stk. scannet tekst afsendt.

Mange tak for det Bertel.
Så håber jeg bare det giver mening også uden bogen...
Christopher

Fra : Christopher A. F. To~

Dato : 16-09-01 14:31

On Sun, 16 Sep 2001 14:54:29 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>Ét stk. scannet tekst afsendt.

Hej... kan du hjælpe mig med tolkningen af opgaven - der står:

>removes from the list the last element that was returned by next or previous

Hvor holdes der styr på hvad next eller previous sidst har returneret?
Eller betyder sætningen noget helt andet??

med venlig hilsen
Christopher tomas

Fra : Ole Ingversen

Dato : 16-09-01 21:08

On Sun, 16 Sep 2001 15:30:32 +0200, Christopher A. F. Tomas
<mini_man@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Hvor holdes der styr på hvad next eller previous sidst har returneret?
>Eller betyder sætningen noget helt andet??

Hej Christopher

Hvad next eller previous har returneret sidst kan du jo se der fra du
står i indexet. Mht. at holde styr på om det er next, previous eller
add der er kaldet sidst må du anvende et slags flag i
BasicListIterator - protected, da arvingerne også skal bruge det.

Hilsen Ole