Kashmir.... WANTED !! ..:: SE HER ::..
Fra : Flemming Jensen

Dato : 16-09-01 11:09

Hejsa...

Jeg er nok danmarks største fan af Kashmir, jeg har næsten ALT med dem (lidt
over 30 cd'er), men jeg mangler nogle få for at få hele samlingen....

Jeg mangler følgende:

Child of Kashmir (demo bånd)

1. Rose
2. I'm Going Mad
3. Don't Burn Your Bridge
4. Trouble
5. Energy
6. Back On The Highway

Cabaret (demo bånd) 'jeg har en kopi af båndet på cd, altså et uoriginalt
eksemplar, men mangler et originalt'

Side 1:
Graveyard Poppy
Leathercrane
Rose

Side 2:
The Story Of Jamie Fame Flame
Vicious Passion
Child Of A Distant Cult

The story of Jamie fame flame (singel)
1. The story of Jamie fame flame

Rose (singel)
1. Rose

Art of me (singel)
1. Art of me

Travelogue EP (den med det grønne cover)
1. The Story of Jamie Fame Flame
2. Art Of Me
3. Rose
4. LeatherCrane
5. Don't Look Back It's Probably Hypochondriac Jack Having A Heart
Attack
6. Vicious Passion

Travelogue EP (vinyl)
[...]

The good life (Limited edition)
1. Mom In Love, Daddy In Space
2. Make It Grand
3. Lampshade
4. Graceland
5. It's OK Now
6. Miss You
7. New Year's Eve
8. Mudbath
9. Gorgeous
10. Kiss Me Goodbye

Unknow discs (Japansk Promo Single) 'cd'en har sådan et lilla cover'
1. Mom In Love, Daddy In Space
2. Graceland
3. Kiss Me Goodbye

Hvis der er nogen der har nogle af disse cd'er, skriv til mig med det samme
!!
Eller hvis der er nogen der ved hvor jeg kan købe dem, så skal jeg nok give
en belønning for det... !

Jeg giver en GOD pris for disse cd'er..

Hvis du vil kan vi også finde ud af at bytte med andre cd'er, singler,
EP'er, bootlegs osv..

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Mobil. 21904933
Mail: vestergaardj@mail.tele.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-09-01 16:56

Prøv en Køb-Salg gruppe!
Denne gruppe er til diskussion af musikken "kulturen" ikke
køb-salg-vurdering!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : peet_dk

Dato : 16-09-01 20:02

hvad er det speciale ved The good life (Limited edition) ??

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 16-09-01 20:05

In article <FE6p7.13017$9V5.574417@news000.worldonline.dk>, peet_dk wrote:
> hvad er det speciale ved The good life (Limited edition) ??
Den er lavet af pap og "kun" udgivet i 5.000 eksemplarer... Jeg har den selv,
men jeg synes nu ikke det er noget specielt.

Mvh. Jonas

--
Have you saved your rainforest today?
- http://www.therainforestsite.com

Registered Linux user #198786 (http://counter.li.org)

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 16-09-01 20:14

"Jonas Due Vesterheden" <jonas@Celeron.vesterheden.dk> wrote in message
> Den er lavet af pap og "kun" udgivet i 5.000 eksemplarer... Jeg har den
selv,
> men jeg synes nu ikke det er noget specielt.

Jeg kan godt huske den, fra da pladen udkom. De havde begge to i Stereo
Studiet, og SE kostede en 10'er mere. Jeg valgte den almindelige, mest fordi
det irriterer mig, at det ikke er muligt at skifte cd-holderen i pap-covers
hvis denne knækker - og så fordi jeg nægtede at betale mere for den samme
plade. SE har desuden er tykkere booklet med lidt anderledes cover-art. Det
er overvejende de samme billeder som i den almindelige, hvis ikke jeg husker
meget galt.

/Nikolaj

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 16-09-01 20:44

In article <3ba4f93d$0$23962$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Nikolaj Borg
wrote:
> [...]
> er overvejende de samme billeder som i den almindelige, hvis ikke jeg husker
Hmm.. Der kan man bare se. :) Måske skulle jeg kigge i min lillesøsters udgave
og sammenligne. Jeg købte den i M&M Shop der kostede de det samme. Og så valgte
jeg limited edition.

Mvh. Jonas

Fra : Flemming Jensen

Dato : 17-09-01 13:16

Hejsa...

Ja jeg ved godt at det ikke lige er den Kashmir cd, der er mest sjælden..
(jeg har faktisk et prøvetryk af the good life, der kun er lavet ca. 4 af og
1 af eksemplarene har Kasper kashmir selv !!)

Men hvis i kan skaffe noget af det andet, eller bare kan sige hvor jeg kan
skaffe det, skal jeg nok betale for det !!!!

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491