Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
På en jernbaneskinne står ........?
Fra : U. Pedersen

Dato : 16-09-01 08:42

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 16-09-01 15:15

>http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=908

....og før jeg klikkede tænkte jeg "en ko", det havde været
klassikeren.
Det var det dog ikke, men hun ser lidt kedelig ud :)
(dog ikke at sammenligne med en ko)

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : emj

Dato : 16-09-01 15:18

Andreas Frøsting skrev i <fsc9qtor5n6js1ti1kbuos1usei32efkfe@4ax.com>:

>Det var det dog ikke, men hun ser lidt kedelig ud :)
>(dog ikke at sammenligne med en ko)

Hun fryser vel
Hilsen emj

Fra : Pia

Dato : 16-09-01 15:27

"Andreas Frøsting" <smoelf@phpwizard.dk> wrote in message
> ...og før jeg klikkede tænkte jeg "en ko",

har du ikke sunget børnesange!? :) Så havde du vist lige nøjagtig hvaffor en
som stod der (hint, det rimer)

:Pia

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 16-09-01 16:21

>har du ikke sunget børnesange!? :) Så havde du vist lige nøjagtig hvaffor en
>som stod der (hint, det rimer)

Ikke lige, men du må gerne hjælpe...

Skinne rimer på kvinde, finne.
Står rimer på får, lår, vår, mår, hår... osv :)

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : Pia

Dato : 16-09-01 17:13

på en jernbaneskinne
stod en nøgen danserinde
og hun... (resten er vist censureret)

Fra : Jens Kristoffer Niel~

Dato : 16-09-01 17:45

On Sun, 16 Sep 2001 18:13:19 +0200, "Pia" <cantering@yahoo.com> wrote:

>på en jernbaneskinne
>stod en nøgen danserinde
>og hun... (resten er vist censureret)

Anne Linnet, så vidt jeg husker?

/Kristoffer

Fra : Pia

Dato : 16-09-01 18:07

nej, jeg tror nok vi sang den i skolen før Anne fik fat i den. Jeg kan
desværre ikke huske hele teksten, noget med at blive kildet og og strå der
blev for kort.

:Pia

Fra : U. Pedersen

Dato : 16-09-01 19:54

On Sun, 16 Sep 2001 19:06:51 +0200, "Pia" <cantering@yahoo.com> wrote:

>nej, jeg tror nok vi sang den i skolen før Anne fik fat i den. Jeg kan
>desværre ikke huske hele teksten, noget med at blive kildet og og strå der
>blev for kort.

nu tror jeg nu heller i finder den i nogen sangbog, med mindre det er
den med de frække, ala
Oppe i norge der boede .................. med knaldrøde .............

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : PJ

Dato : 16-09-01 18:57

Hej Andreas - din vittige fyr!

> [...]
> klassikeren.
> Det var det dog ikke, men hun ser lidt kedelig ud :)

Billedet er originalt op godt. Men desværre - som du skriver er modellen for
"tam" - de kolde "murerarbejdsmandsballer" kan man da kun "knække" nødder
med. :-/

mvh
Pierre Jakobi

Fra : U. Pedersen

Dato : 16-09-01 19:50

On Sun, 16 Sep 2001 19:56:46 +0200, "PJ" <pj@post6.tele.dk> wrote:

>Billedet er originalt op godt. Men desværre - som du skriver er modellen for
>"tam" - de kolde "murerarbejdsmandsballer" kan man da kun "knække" nødder
>med. :-/

Ja ja, men hvordan varmer man så de arbejdmands baller op ?
Hun ser jo ud som hun gør

Fra : Stamfoto

Dato : 22-09-01 13:18

Lige en ting UP....
Modellen er enorm sød og dejlig at arbejde sammen med, og hun har en
fantastisk krop. Så modellen fejler sq ikke noget UP.
Du skriver: "Ja ja, men hvordan varmer man så de arbejdmands baller op ? Hun
ser jo ud som hun gør"
Var det fordi du ikke måtte røre ved hende? eller hvad. Hvorfor hyrer du
Suzanne hvis du bare vil svine hende til?
Kig på din egen figur før du sviner andre til og kig så endelig på dine egne
evner til at fotografere.

Fra : Stamfoto

Dato : 22-09-01 13:24

Sorry..hun hedder ikke Suzanne, men Dorthe

Fra : Stamfoto

Dato : 22-09-01 13:31

Fra : Stamfoto

Dato : 22-09-01 13:30

> [...]
Hun
> ser jo ud som hun gør"
> Var det fordi du ikke måtte røre ved hende? eller hvad. Hvorfor hyrer du
Dorthe hvis du bare vil svine hende til?

Fra : Pia

Dato : 22-09-01 13:57

inden du hidser dig totalt op "Stamfoto", så var det faktisk Pierre (PJ),
som brokkede sig over pigens balder.

:Pia

Fra : U. Pedersen

Dato : 22-09-01 18:59

On Sat, 22 Sep 2001 14:17:58 +0200, "Stamfoto"
<fotografen@stamfoto.dk> wrote:

> [...]
>Suzanne hvis du bare vil svine hende til?
>Kig på din egen figur før du sviner andre til og kig så endelig på dine egne

Om hun hedder xx ja det ønsker jeg ikke at oplyse, men er du ikke lidt
indiskret ?

Fra : U. Pedersen

Dato : 16-09-01 21:54

On Sun, 16 Sep 2001 09:41:33 +0200, U. Pedersen <ulf.pedersen@it.dk>
wrote:

>http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=908

ja det samme billede, men voldtaget i Photoshop

http://foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vis_bilde.cgi?id=21937

Fra : PJ

Dato : 16-09-01 22:43

OK - men stadig den samme kedelige og ukvindelige r.. (numse).
PJ

U. Pedersen <ulf.pedersen@it.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7a4aqt870ioo4jm3tgsn34252orn8jvfql@4ax.com...

Fra : U. Pedersen

Dato : 16-09-01 23:01

On Sun, 16 Sep 2001 23:43:26 +0200, "PJ" <pj@post6.tele.dk> wrote:

>OK - men stadig den samme kedelige og ukvindelige r.. (numse).
>PJ

ja den er jo nok lidt svær at rette op på, så skal vedkommende nok
spise lidt flødekager

Fra : Michael N. Steen

Dato : 16-09-01 23:17

,~~~~~~~~~~~~~~~~,
( De kunne nu godt have )
( ladet mit tøj ligge, da )
( de kørte !! /
'~~~~~~~~~~~~~~ '
( )
( )

Mvh
Michael Steen

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 17-09-01 16:08

> ja det samme billede, men voldtaget i Photoshop
>
> http://foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vis_bilde.cgi?id=21937

Voldtaget og voldtaget ... den effekt ville jeg umiddelbart blot fremstille
ved at komprimere voldsomt med jpg.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-09-01 20:34

"U. Pedersen" wrote: