Skærme
Fijala 3554
Køb af skærm
Fra : Nicholas Fritsche

Dato : 16-09-01 08:58

Jeg står for et køb af en ny skærm. Jeg vil smide mellem 2000-3000 kroner i
projektet, og skærmen skal (åbenlyst) være en almindelig CRT skærm, og
skærmen skal være 19".

Kan det overhovedet lade sig gøre?

Vil I ikke give jeres besyv med? Jeg har tidligere haft meget gode
erfaringer med Hitachi, men jeg har svært ved at overskue skærm markedet.

Mvh Nicholas.

Fra : Jop

Dato : 16-09-01 10:59

Jeg har købt en Samtron 96p til ca. 2400 kr. som kan gå op i en
opløsning af 1600x1200@76Hz, og den er helt fin!!!!!!!!!!

--
-- Rolig nu, Rom blev ikke brygget på en dag --
Nicholas Fritsche <nicke@c.dk> skrev i en

Fra : Jop

Dato : 16-09-01 11:00

og så bliver samtron produceret af Samsung!!!!!!!

Fra : CK

Dato : 29-09-01 12:42

Altså en OEM? Hvilken Samsung svarer Samtron 96P så til?

- Christian