Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
1.3 MP Epson
Fra : Karsten Olesen

Dato : 15-09-01 21:18

Så lige et 20x30 kant-til-kant EPSON
udskrift idag.
Det så herregodt ud.

Men det bedste var, at det var taget
med et Olympus 1.3 MegaPixels
kamera..og når 20x30 ser så helt OK ud,
så må det være rigeligt med 1.3 MP til
alm. 10x15 eller 13x18...

MVH

Fra : Kim Østrup

Dato : 15-09-01 22:42

Karsten Olesen <gakke@email.dk> skrev i en
news:9o0d02$1pav$3@news.cybercity.dk...
> Så lige et 20x30 kant-til-kant EPSON
> udskrift idag.
> Det så herregodt ud.

Kanon Karsten

Den anden dag så jeg et A3 print af et billede taget med et Casio ur -
jeg kender ikke opløsningen, men det var rigeligt. Ok - printeren havde
osse kostet tæt på 500 i Bilka og der var kørt et par fede cracket
algoritmer. På 4-5 meters afstand kunne man uden problemer genkende
motivet

Mvh

Kim

Fra : Karsten Olesen

Dato : 15-09-01 23:01

"Kim Østrup" <kojphoto@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> osse kostet tæt på 500 i Bilka og der var kørt et par fede cracket
> algoritmer. På 4-5 meters afstand kunne man uden problemer genkende

OG ?

Det ærgrer mig dog, det var en EPSON som
leverede dêt print !