Hestepasser søges i Randers!
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 25-12-00 20:40

Hej.
Findes der ikke en sød pige, dreng, mand eller dame som kunne tænke sig at
passe en hest her i Randers?
Han er kun 4 år, men han er meget sød af en 4 års at være. Han har et
livligt temperament og kan godt finde på numre hvis han kan komme af sted
med det. Men er du den rette, og kan tåle lidt af det så får du også en ven,
for han er utrolig tillidsfuld og er en rigtig glad hest. Han er skimmel og
1.61 høj. Du må ride ham en 2-4 gange om ugen og du skal selv betale
ridehuskort som ligger på 100 kr pr. mdr. Ellers er det gratis. Der er også
mulighed for at ride stævne på ham. Det eneste jeg kræver er at i har det
sjovt sammen og at du behandler ham godt. Jeg har haft ham siden han blev
født, så jeg kender ham 90% de sidste 10% er hvad han selv finder på.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen Line.

--

M.v.h.