Hvilken slags olie?
Fra : Tulle

Dato : 21-12-00 22:04

Hej NG!
Hvad er det for en slags olie man kan blande i foderet for at opnå en blank pels?

Marianne

Fra : Iben Holst

Dato : 22-12-00 11:18

Hej

> Hvad er det for en slags olie man kan blande i foderet for at opnå en
blank pels?

Dem kan du få mange af inden for flere mærker - dyre mærker vel at mærke !!
Personlig foretrækker jeg at bruge en almindelig vegetabilsk olie. Raps- og
Solsikkeoile giver efter mine erfaringer det bedste resultat .....
Hørfrø også godt at give en squizz af her dag evt. sammen med olien.
De har begge egenskaberne at de giver en flot og blank pels - olien er
desuden super at bruge hvis man mistænker en begyndende kolik og hørfrø
holder maven/fordøjelsen god.

Iben

Fra : Lene

Dato : 22-12-00 13:10

Hejsa,
jeg bruger økologisk koldpresset tidselolie.

Hilsen Lene

Er du imod dyremishandling ?
Besøg www.katteelsker.ninja.dk
en side om affaldskatte.