Problemer med formularer efter skifte fra ~
Fra : Christian Vejlgaard

Dato : 15-09-01 10:33

Hjælp!

Jeg har en hjemmeside med server ext. til Frontpage.

Tidligere under FP98, kunne jeg oploade egne FP-formularer uden
problemer - det hele virkede og jeg modtog mails fra disse
formularer.

Nu efter at have uploaded de samme formularer med ubetydelige
tekst-rettelser med FP2000, virker formularerne ikke længere. Der
kommer en fejlmelding, når formularen submittes:

"FrontPage Error.
User: please report details to this site's webmaster.
Webmaster: please see the server's application event log for more
details. "

Og ved at kigge i loggen har jeg fundet ud af, at en "SERVER_PORT
ENVIRONMENT IS NOT AVAILABLE" !

Spørgsmål: Hvad går galt? Er det sådan, at jeg skal oplyse
internetudbyderen (scannet.dk) om, at jeg har skiftet fra FP98
til FP2000 ?

Hilsen
Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Andreas Paasch

Dato : 15-09-01 13:23

For mig tyder det på, at scannet.dk kører med Server Extensions til FP98 ..
du skal lige finde ud af, om de kører med Server Extensions til FP2K.
Den siger det er en environment variable der er gal ... altså tyder det på
at dine SE skal opgraderes.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Christian Vejlgaard

Dato : 15-09-01 13:55

Hej Anders!

Tak for svaret. Det anede mig, at det var på server-siden den var gal, men det
er jo rart at blive bekræftet.

Scannet.dk tilbyder både extensions til FP98 og FP2000, så det kan jo være, at
de blot skal lægge min hjemmeside over på en anden server eller at de blot
skal skifte extensiondelen ud på mit domaine.

Hilsen
Christian