Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opladelige batterier ?
Fra : Pedersen's

Dato : 15-09-01 08:53

Jeg så engang et link her i gruppen til et sted hvor man kunne købe
opladelige batterier, forholdsvis billigt her i DK.
Jeg mener det var nogle 1800 mAh størrelse AA

Hvor var det nu liiiiige det var ?

På forhånd tak !

Morten Pedersen

Fra : Bent Fer

Dato : 15-09-01 09:14

www.batterier.dk eller www.billigebaterier.dk

Fra : Steen Hansen

Dato : 15-09-01 09:03

prøv http://www.billigebatterier.dk
mvh Steen

Fra : Jens Kristoffer Niel~

Dato : 15-09-01 23:09

Jeg har i hvert fald set 1800 mAh AA hos www.thansen.dk, der også har
et pænt udvalg.

/Kristoffer

Fra : René Sørensen

Dato : 16-09-01 21:57

Tak for tippet med T Hansen - kendte dem ikke - tilsyneladende fedt sted for
alt div. grej ....

mv René

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 16-09-01 09:54

> Jeg så engang et link her i gruppen til et sted hvor man kunne købe
> opladelige batterier, forholdsvis billigt her i DK.
> Jeg mener det var nogle 1800 mAh størrelse AA
>
> Hvor var det nu liiiiige det var ?

Hvis 1300mAh er nok, har føtex (og dermed sikkert også bilka) som regel 4
stk for 70 kr. - om det kan fåes billigere ved jeg ikke, men har man lige en
føtex hvor man bor slipper man ihvertfald for forsendelsesomkostninger :).

Mvh
Ulrik Nielsen