Richard Ragnvald midi
Fra : Kenn Brahe

Dato : 14-09-01 23:40

Er der en der kan hjælpe med Richard Ragnvalds nye hit på Dansktoppen i form
af en midifil

på forhånd tak

Fra : Andrew

Dato : 16-09-01 19:58

> Er der en der kan hjælpe med Richard Ragnvalds nye hit på Dansktoppen i
form
> af en midifil

Mener du det alovorligt???

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 17-09-01 09:25

"Andrew" skrev i en meddelelse

> form
>
> Mener du det alovorligt???

Det tror jeg ikke. Så vidt jeg ved er det simpelthen ikke muligt at lave
midi-filer ud af RRs dansktop - det opfylder ganske enkelt ikke de musiske
krav

Kåre

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-01 05:22

Kåre Weng Madsen <kwma00@hum.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9o4c60$atp$1@sunsite.dk...

> [...]
> midi-filer ud af RRs dansktop - det opfylder ganske enkelt ikke de musiske

Nej dansktopmusik har for høj en kvalitet. Og Richard´s "Her på min altan er
forresten efterhånden blevet et stort hit.

Jeg ved ikke så meget om det med midifiler. Men jeg mener kun at der findes
én eneste side der indeholder
midifiler med den slags musik. Ellers har jeg misforstået det. Adressen er:

home1.enitel.no/~u222203674/

Hvis du eller vil læse dansktop-nyheder findes der en nyhedsside på
adressen:

www.dansktoppen.subnet.dk