Power Point billed størrelse.
Fra : Jakob

Dato : 14-09-01 21:56

Hejsa

Når jeg bruger power point på arbejdet og man indsætter et billed tilpasser
billedet sig automatisk til siden, men herhjemme bliver billedet allllt for
stort og man skal manuelt til at ændre størrelsen. Er det en indstilling jeg
har misset er hvad gør jeg forkert.

mvh.

Jakob

Fra : pre

Dato : 15-09-01 18:24

Det kunne måske være her:

Apply or reapply the default master format to a slide
If you have changed the default formats of your slides by modifying the
slide master, you can reapply the default master characteristics.

Open the presentation you want to apply or reapply the master format to.
On the Format menu, click Apply Design Template.

Select the template that you are using for the presentation, and then click
Apply.
Note Any items you added to the slide master, such as a picture or text
box, are not deleted when you apply the design template.
pre

(Supplerende til tidligere post: En snoldet mpg på 30 sekunder fylder godt
6MB. Så det var måske klogt at bruge Kæde-funktionen.)