Kvinder med store bryster elsker dårlig
Fra : Niels

Dato : 14-09-01 19:42

Hej vi er 5 fyre der en aften sad og sludrede sammen. Vi er enig om at
kvinder med naturlige store bryster fra D til XXX var utrolige dårlige
elsker.
Vi kom frem til at det var fordi de fleste mænd fik hurtig jern på ved
synet, så de var ikke vandt til at skulle gøre noget for at varme os op. de
var tit passive.
Nu kommer du ind i billedet for det kunne være sjovt at høre fra andre hvad
de mener og ikke kun os 5, gerne fra kvinder selv. vi venter spændt

fra de 5

Fra : John Sahl

Dato : 14-09-01 21:37

"Niels" <fotograf.niels@mailcity.com> wrote in message news:mbso7.15922$sk1.453309@news010.worldonline.dk...
> [...]
> synet, så de var ikke vandt til at skulle gøre noget for at varme os op. de

I må godt nok være nogen kedelige fyre med nogen kedelige samtaler, for
det er da ikke første gang du smider det indlæg her i gruppen.

Sidste gang fandt vi vist frem til at det ikke var pigernes bryststørrelse,
men jer fyre den var gal med

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 15-09-01 10:03

On Fri, 14 Sep 2001 20:41:44 +0200, "Niels"
<fotograf.niels@mailcity.com> wrote:

>fra de 5

I 5 synets at være at tilfredstille i almindelighed - tror du ikke i ,
i virkligheden ville være bedst egnet til at ligge og Pule hianden -
for jer selv viker i da rigemeligt afklaret om ?
Mv
Chokmah

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 16-09-01 13:52

> [...]
hvad
> de mener og ikke kun os 5, gerne fra kvinder selv. vi venter spændt

Personligt synes jeg ikke der er nogen forskel på hvordan de elsker... Men
de er mere forvente, forstået på den måde at nogen af dem tænker (eller
siger): Jeg har store bryster, og det er en gave til dig, at det ikke er en
A-skål, så skal du også kunne præstere noget ud over det sædvanlige...

Personligt foretrækker jeg en B eller C-skål.. Det er KLART de flotteste
bryster..

/Henning

Fra : No Name

Dato : 16-09-01 15:58

Enig - hellere et par gode B eller C, men aldrig en A-skål, de er sjældent
noget at specielt.

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 16-09-01 17:11

"No Name" <no_name@mailme.dk> wrote in

> Enig - hellere et par gode B eller C, men aldrig en A-skål, de er
> sjældent noget at specielt.

nej hvis det er kreteriet for ens dragning i mod det modsatte køn , må
man sige at du er priset lang ud over hvad man kan håbe på !
Da medmenskelige relationer ellers kan være uhyre svære at komme til
bunds i !!!
MvH
Bo

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 16-09-01 18:10

Vil ikke give dig ret...

Hellere en A-skål end en D-skål... D-skåle (og opefter) har det med at blive
for slaskede, og fastheden er det vigtigste ved et par bryster.. *GF*

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 16-09-01 17:07

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> wrote in

> Personligt foretrækker jeg en B eller C-skål.. Det er KLART de
> flotteste bryster..

Tjaa jeg forteækker dem nu på kvinden jeg elsker !
MvH
Bo

Fra : No Name

Dato : 16-09-01 18:54

Det er selvfølgelig korrekt, at i henhold til kærlighed spiller det vel ikke
det store.
MEN man kan nu godt være mere kritisk i forhold ren sex - af erfaring synes
jeg at det er mindre ophidsende med små bryster.

Fra : Chokmah

Dato : 16-09-01 19:26

On Sun, 16 Sep 2001 19:54:20 +0200, "No Name" <no_name@mailme.dk>
wrote:

>Det er selvfølgelig korrekt, at i henhold til kærlighed spiller det vel ikke
>det store.

Nahh det vil jeg da ikke håbe ...

>MEN man kan nu godt være mere kritisk i forhold ren sex - af erfaring synes
>jeg at det er mindre ophidsende med små bryster.

ja der er jo smag & behag i alle mulige samnehæng - når man har elsket
en kvinde i et stykke tid eller længe - så elsker man well det hele
sårn for hvad det er ; jeg er da meget glad for min freYs meget lange
hård -
Nu er gruppens vejlder lige pt optaget af anden aktivitet men gider du
kigge på den her link - det gør det lidt mere overskueligt at læse
indlæg :http://www.usenet.dk/netikette/quote.html
MvH
Bo

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 16-09-01 19:16

"Chokmah x@dogSun" <chokmah@mailme.dk> wrote in message
> "*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> wrote in

> Tjaa jeg forteækker dem nu på kvinden jeg elsker !

Nu har jeg jo ikke lige fundet "kvinden jeg elsker"..... *GG*

/Henning

Fra : WeirdLabs

Dato : 24-09-01 13:13

Jeg har efterhånden prøvet en hel del forskellige kvinder, og efter min
mening er forskellen ikke så stor som i gutter påstår.
Storbarmede kvinder har selvfølgelig den fordel at de kan udnytte at vi mænd
(generelt) tænder på det, men når det kommer til stykket kan jeg ikke sige
at jeg er enig.

WeirdLabs

Fra : Tomas O.

Dato : 24-09-01 16:34

hej WeirdLabs din &%¤/&%¤ du skrev:

> [...]
> kan udnytte at vi mænd (generelt) tænder på det, men når det
> kommer til stykket kan jeg ikke sige at jeg er enig.

JEG tænder IKKE på store bryster!!

--
Hilsen Tomas O.
Hvis man ikke fylder sit liv og hjem med børn

Fra : T'abula R'asa

Dato : 25-09-01 02:31

Tomas O. skrev:

> JEG taender IKKE paa store bryster!!

Jeg tror faktisk ogsaa, det er de faerreste, som goer det.

Hvad jeg kan forstaa paa mine heterosexuelle venner og bekendte samt
forskellige undersoegelser, ligger der en langt stoerre lyst til
" "smaa", faste bryster ".

Personligt haelder jeg nu mest til fingre, taeer og roeve.

> Hilsen Tomas O.
> Hvis man ikke fylder sit liv og hjem med boern inden en vis alder,
> fylder man det med bizarre ideer og tanker.

Nej, det er foerst her, de for alvor begynder. Smil, Tomas.

Make Love. Not War.
Peter S. Winding, sexualkritisk antipaedagog og cand. paedofil.
TabulaRasa@nym.alias.net