Ang TDC's ADSL modemer.
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 14-09-01 15:18

Hej.

Det lader til at mange har problemer med deres TDC ADSL opkobling, der
iblandt mener jeg alle former for ADSL-Produkter fra TDC..

Noget der måske kunne hjælpe var at tage strømmen fra sit ADSL modem og
sætte strømmen til igen efter ca fem sek., ved genkobling af strømmen
begynder modemet at gå i Sync. og derfter at downloade, hvis den har den
"gamle" software i sig, den nye software.
Der er nemlig for nyelig lagt ny software ud på TDC's centraler som modemet
selv downloader, vær venligt opmærksom på at dette kan tage alt fra 5min til
20min med at den downloader dette (blinker grønt)..

Denne firmware-opdatering skulle løse problemerne der er med pakketab og
nogle perfomence bug's i Ethernet porten..

Bare lige et tip..